تراکتور در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت
تراکتور در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

سرپرست تیم تراکتور گفت: تراکتور با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان راهی مسابقات می‌شود و این تیم حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن دارد. کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتور اظهار کرد: ما از روز یکشنبه هفته جاری اردوی آماده‌سازی پیش فصل را در هتل المپیک تهران آغاز کرده‌ […]

سرپرست تیم تراکتور گفت: تراکتور با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان راهی مسابقات می‌شود و این تیم حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن دارد.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتور اظهار کرد: ما از روز یکشنبه هفته جاری اردوی آماده‌سازی پیش فصل را در هتل المپیک تهران آغاز کرده‌ و تمرینات منظمی پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به بازی دوستانه تراکتور مقابل تیم هوادار، گفت: این دیدار در سه نیمه برگزار شد که تراکتور فوتبال بسیار خوبی به‌ویژه در دو نیمه انجام داد و ما نیمه سوم از بازیکنان جوان استفاده کردیم البته آنها نیز عملکرد خوبی داشتند و تنها روی یک پنالتی بحث برانگیز، گل دریافت کردیم. این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تراکتور به پایان رسید.

وی ادامه داد: دومین بازی تدارکاتی تراکتور، روز جمعه (۱۶ مهر) در تهران مقابل مس رفسنجان برگزار خواهد شد که امیدوارم بازی خوب و بدون مصدوم را شاهد باشیم.

محمودی با تمجید از عملکرد بازیکنان جوان اضافه شده به این تیم، افزود: بازیکنان جوان و همچنین باتجربه‌های تیم همچون محمدرضا اخباری، پیمان بابایی، اکبر ایمانی، سعید واسعی، هادی محمدی، سامان نریمان جهان، محمد عباس‌زاده و … با عملکرد خوبشان نشان دادند که تیم بسیار خوب و تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان راهی مسابقات می‌شود و نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: روز شنبه تست‌های پزشکی قبل از آغاز لیگ برتر را در ایفمارک پشت سر گذاشته و سپس برای پیگیری تمرینات، عازم تبریز خواهیم شد.

وی در خصوص پرداخت بدهی‌ پرونده‌های شکایت خارجی، گفت: پیش از این نیز به هواداران قول داده بودیم که پنجره نقل و انتقالاتی به‌زودی باز می‌شود که با تلاش مالک باشگاه، بدهی سه بازیکن و یک مربی خارجی که پرونده‌شان در فیفا باز بود، پرداخت شد.

سرپرست تراکتور ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالاتی ۱۵ تیم لیگ برتری بسته است اما هجمه‌ای که روی تراکتور وجود داشت، قابل قیاس با سایر تیم‌ها نبود و برخی خبرگزاری‌ها و دوستان بی‌انصافی کردند اما با این حال پنجره‌ی نقل و انتقالاتی تیم پس از اعلام وصول پرداخت بدهی هرکدام از پرونده‌ها، تا سه روز آینده باز می‌شود.

وی تاکید کرد: با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی، از بازیکنانی که به‌تازگی جذب شده‌اند نیز استفاده می‌شود و بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک هوادار در خدمت باشگاه تراکتور هستم و امیدوارم هواداران به عنوان سرمایه‌های اصلی تیم از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خوشحال شوند. واقعیت این است که آقای زنوزی خودش یک هوادار تراکتور است و به همین دلیل بیش از هر فرد دیگری، به فکر مرتفع کردن مشکلات بود.

محمودی با بیان اینکه جای هواداران تراکتور در ورزشگاه‌ها خالی است، گفت: امیدوارم با دستورالعمل جدید فدراسیون فوتبال، بتوانیم از هواداران به عنوان یار دوازدهم استفاده کنیم و با حمایت آنان، عملکرد خوبی داشته و جوابگوی محبت‌شان باشیم.

وی افزود: استارت جوانگرایی در باشگاه زده شده است و نتیجه‌ی آن طی سال‌های آتی مشخص می‌شود؛ البته بازیکنان جوانی همچون ایران‌خواه، فتحی، سلامی و قادری فصل گذشته به تیم اصلی راه یافته و عملکرد درخشانی داشتند که باعث شده تعدادی از آنان به تیم ملی امید نیز دعوت شوند.

وی با انتقاد از مصاحبه یکی از کارشناسان فوتبال تبریز، اظهار کرد: به نظر می‌رسد این عزیزان اطلاعات کافی از درون تیم و کیفیت بازیکنان جذب شده، ندارد و امیدواریم کارشناسان عزیز با اطلاعات کامل، مصاحبه کنند.

به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، محمودی با بیان اینکه هواداران صاحبان اصلی تراکتور هستند، تاکید کرد: من، آقای زنوزی و سایر دوستان به عنوان نماینده‌ی هواداران اجازه نمی‌دهیم مشکلات زیاد شود و خوشبختانه موفق به کم کردن حواشی شده‌ایم و از هواداران نیز می‌خواهیم که صبر داشته باشند چرا که این تیم حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن دارد.

انتهای پیام