تراکتوری ها وارد امارات شدند
تراکتوری ها وارد امارات شدند

شاگردان رسول خطیبی برای انجام دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا وارد امارات شدند. تیم فوتبال تراکتور ایران که در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق هم‌گروه است، از امروز راهی محل برگزاری این بازی‌ها شد. اعضای تیم فوتبال تراکتور که بعد از ظهر دیروز جمعه از تبریز […]

شاگردان رسول خطیبی برای انجام دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا وارد امارات شدند.

تیم فوتبال تراکتور ایران که در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق هم‌گروه است، از امروز راهی محل برگزاری این بازی‌ها شد.

اعضای تیم فوتبال تراکتور که بعد از ظهر دیروز جمعه از تبریز راهی تهران شده و در این شهر اسکان پیدا کرده بودند، صبح امروز به امارات پرواز کردند و هم اکنون وارد شهر شارجه شدند.

شاگردان رسول خطیبی با پرواز ساعت ۸ صبح امروز شنبه از فرودگاه امام خمینی به سمت امارات رفتند و قرار است مستقیماً به محل اقامت خود در شهر شارجه رفته و در قرنطینه کامل قرار بگیرند تا آماده اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

تراکتور ایران چهارشنبه شب هفته جاری باید نخستین مسابقه‌ خود را در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان برگزار کند.

برنامه دیدارهای تیم تراکتور در گروه B لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر خواهد بود:

تراکتور – پاختاکور
۲۵ فروردین ساعت ۱۹:۳۰

تراکتور – الشارجه 
۲۸ فروردین – ساعت ۲۲:۳۰

تراکتور – نیروی هوایی عراق 
۳۱ فروردین – ساعت ۱۹:۳۰

 نیروی هوایی عراق – تراکتور
۳ اردیبهشت – ساعت ۱۹:۳۰

پاختاکور – تراکتور
۶ اردیبهشت – ساعت ۱۹:۳۰

الشارجه – تراکتور
۹ اردیبهشت – ساعت ۲۲:۳۰

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا