تداوم ضد عفونی بازار تاریخی تبریز در روزهای آینده
تداوم ضد عفونی بازار تاریخی تبریز در روزهای آینده

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به ضدعفونی گسترده بازار تبریز، از تداوم اجرای عملیات ضد عفونی بازار بزرگ تبریز در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش نهال امید، محمدرضا قربانیان تبریزی در این خصوص اظهار کرد: از صبح روز پنج شنبه عملیات ضد عفونی و سم زدایی بازار بزرگ تبریز با مشارکت ماشین آلات و نیروهای خدماتی از مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا شد که امری مهم و اساسی برای مقابله با شیوع ویروس خطرناک کرونا است.

وی افزود: با توجه به اعلام مسئولان بهداشتی مبنی بر احتمال بالای سرایت و شیوع ویروس کرونا در تجمعات و ترددهای بازار تبریز، نیروهای معاونت خدمات شهری به طور متناوب عملیات ضدعفونی و پاشش محلول ضد عفونی در بازار و هسته مرکزی شهر را اجرا خواهند کرد.

وی با هشدار نسبت به امکان شیوع بیماری‌ها در مکان‌هایی که تجمع انسانی وجود دارد از عموم شهروندان به خصوص بازاریان بازار بزرگ تبریز درخواست کرد همکاری لازم با عوامل خدمات شهری را داشته باشند.

قربانیان تبریزی با تقدیر از همکاری اصناف و کسبه بازار تاریخی تبریز با نیروهای خدماتی افزود: در حال حاضر بازار بزرگ تبریز در راستای مقابله با ویروس کرونا تعطیل بوده و همچون روز پنج شنبه روز جمعه نیز ضد عفونی تمامی محدوده بازار و خیابان‌های پیرامونی توسط نیروهای خدمات شهری ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی شهرداری تبریز