تجلیل از شش واحد تولیدی صادراتی آذربایجان‌شرقی در آیین صادرکنندگان نمونه ملی
تجلیل از شش واحد تولیدی صادراتی آذربایجان‌شرقی در آیین صادرکنندگان نمونه ملی

در بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات از شش واحد تولیدی صادراتی آذربایجان‌شرقی به‌عنوان صادرکنندگان نمونه ملی تحلیل شد. این رویداد ملی که به مناسبت روز ملی صادرات برگزار شد، مدال افتخار صادرات به گروه صنعتی نجاتی آناتا اعطاء و از شرکت تراکتور سازی ایران به عنوان صادرکننده ممتاز، گروه صنعتی آیدین، صنایع رنگ […]

در بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات از شش واحد تولیدی صادراتی آذربایجان‌شرقی به‌عنوان صادرکنندگان نمونه ملی تحلیل شد.

این رویداد ملی که به مناسبت روز ملی صادرات برگزار شد، مدال افتخار صادرات به گروه صنعتی نجاتی آناتا اعطاء و از شرکت تراکتور سازی ایران به عنوان صادرکننده ممتاز، گروه صنعتی آیدین، صنایع رنگ اطلس فام سهند، سهند جام تبریز و ارس تارلا امیر به عنوان صادر کنندگان ملی با اهداء لوح تجلیل شد.

گفتنی است؛ ۲۹ مهر روز ملی صادرات بود که با تأخیر حدود ۵۰ روزه به علت مشکلات ناشی از کرونا ۲۲ آذر ماه و با حضور صادرکنندگان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، برای شناسایی صادرکنندگان ممتاز و برتر پرونده حدود ۵۰۰ صادرکننده بررسی شده و از این تعداد، دو صادرکننده به مدال افتخار صادرات، هفت صادر کننده به عنوان صادرکننده ممتاز و ۳۷ صادرکننده به عنوان صادرکننده ملی انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا