تبریز تنها کلانشهر بدون بدهی در کشور است
تبریز تنها کلانشهر بدون بدهی در کشور است

شهردار تبریز گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری، بدهی‌های باقیمانده از سال‌های قبل را تسویه کردیم و امروز افتخار می‌کنیم که تبریز تنها کلان شهر بدون بدهی در کشور است. ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: در طول چهار سال گذشته، روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و علاوه بر بحث تحریم و مشکلات اقتصادی، افزایش قیمت […]

شهردار تبریز گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری، بدهی‌های باقیمانده از سال‌های قبل را تسویه کردیم و امروز افتخار می‌کنیم که تبریز تنها کلان شهر بدون بدهی در کشور است.

ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: در طول چهار سال گذشته، روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و علاوه بر بحث تحریم و مشکلات اقتصادی، افزایش قیمت سرسام‌آور مصالح در پروژه های متعدد موجب ابطال و تکرار مناقصه‌های شهرداری شد. 

وی افزود: علاوه بر این، شیوع ویروس کرونا مشکل مازادی بود که بر مدیریت شهری و مأموریت‌های آن تأثیر منفی گذاشت. 

شهردار تبریز بیان کرد: امروز اگر تبریز به عنوان شهر بدون بدهی معرفی می‌شود، در سایه تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری است که مطمئنا این دوره از شورای شهر به یاد ماندنی و در تاریخ ثبت خواهد شد. 

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اضافه‌ کرد: این دوره از مدیریت شهری، دوره پاک دستان و عاشقان تبریز است که به عنوان خادم مردم در تمام سطوح مدیریتی و اداری شهرداری تبریز مشغول به فعالیت هستند.


انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا