تاکنون زمین مناسبی برای ایجاد بازارچه محلی در تبریز، اختصاص نیافته است
تاکنون زمین مناسبی برای ایجاد بازارچه محلی در تبریز، اختصاص نیافته است

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: لازمه ایجاد بازارچه‌های محلی، اختصاص بودجه و زمین مناسب از سوی مناطق است که به‌رغم مصوبه شورای شهر، تاکنون زمین مناسب برای ایجاد بازارچه در اختیار سازمان قرار داده نشده است. ابراهیم محمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای اجرای برنامه‌های ساماندهی مشاغل شهری، […]

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: لازمه ایجاد بازارچه‌های محلی، اختصاص بودجه و زمین مناسب از سوی مناطق است که به‌رغم مصوبه شورای شهر، تاکنون زمین مناسب برای ایجاد بازارچه در اختیار سازمان قرار داده نشده است.

ابراهیم محمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای اجرای برنامه‌های ساماندهی مشاغل شهری، حمایت قاطع شورا و همکاری مناطق در این حوزه ضروری است چرا که مشکلات و معضلات موجود باعث عقیم‌ماندن برنامه‌های این سازمان است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری، وی با اشاره به نیاز مبرم شهر تبریز به بازارچه‌های محلی و ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروشی، افزود: برای موفقیت در ساماندهی مشاغل و ایجاد بازارچه در نقاط مختلف شهر، مناطق شهرداری تبریز باید با این سازمان همکاری و تعامل داشته باشند و تا زمانی که مناطق و ارگان‌های مرتبط همکاری نداشته باشند، این امر مهم تحقق نخواهد یافت.

انتهای پیام