تاثیر روابط دیپلماتیک در امنیت مرزهای کشور / با وجود تهدیدات، امنیت خوبی در مرزها حاکم است
تاثیر روابط دیپلماتیک در امنیت مرزهای کشور / با وجود تهدیدات، امنیت خوبی در مرزها حاکم است

فرمانده مرزبانی کشور تاثیر روابط دیپلماتیک در امنیت مرزهای کشور را مشهود دانست و گفت: با همتایان خود در کشورهای همسایه همکاری‌های بسیار خوبی داریم تا امنیت مطلوبی در سراسر مرزهای ایران اسلامی برقرار کنیم و از ورود بیگانگان به کشور جلوگیری کنیم.

به گزارش نهال امید، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با وجود تهدیدات، امنیت خوبی در مرزها حاکم است، اظهار داشت: این نظم و امنیت مهم و حیاتی است و  مرزهای ایران اسلامی به دلیل حضور فعال و قدرتمند مرزبانان و مرزنشینان در سراسر کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است.

فرمانده مرزبانی ناجا، روابط ایران با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، عراق و ترکیه را بسیار خوب عنوان کرد ادامه داد: در مرزهای شرقی (پاکستان و افغانستان) نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده و تلاش ما برای مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر با قدرت ادامه دارد.

سردار رضایی تاثیر روابط دیپلماتیک در امنیت مرزهای کشور را مشهود دانست و گفت: با همتایان خود در کشورهای همسایه همکاری‌های بسیار خوبی داریم تا امنیت مطلوبی در سراسر مرزهای ایران اسلامی برقرار کنیم و از ورود بیگانگان به کشور جلوگیری کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: با وجود تمام سختی‌ها و شرایط سخت خدمت در مرز، مرزبانان ما با روحیه دفاع مقدسی از مرزهای کشور پاسداری و حراست می‌کنند.

  • منبع خبر : فارس