بسته شدن تونل سرچم-اردبیل و جاده میانه-زنجان بر اثر بارش‌های امروز
بسته شدن تونل سرچم-اردبیل و جاده میانه-زنجان بر اثر بارش‌های امروز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از ریزش کوه و بسته شدن تونل سرچم-اردبیل و جاده میانه-زنجان بر اثر بارش‌های امروز خبر داد. محمدباقر هنربر یکشنبه شب در گفت‌وگوی خبری، در خصوص خسارت‌ بارش‌های امروز، اظهار کرد: بر اساس هشدار جوی رنگ نارنجی صادر شده از سوی اداره کل هواشناسی، بارش رگباری باران در نقاط […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از ریزش کوه و بسته شدن تونل سرچم-اردبیل و جاده میانه-زنجان بر اثر بارش‌های امروز خبر داد.

محمدباقر هنربر یکشنبه شب در گفت‌وگوی خبری، در خصوص خسارت‌ بارش‌های امروز، اظهار کرد: بر اساس هشدار جوی رنگ نارنجی صادر شده از سوی اداره کل هواشناسی، بارش رگباری باران در نقاط مختلف استان پیش بینی شده بود.

وی افزود: بارش باران در شهر میانه و شهر آچاچی موجب آبگرفتگی معابر عمومی و تعدادی از مغازه‌ها و در بخشی از روستاهای غریب‌دوست، کلهر و اونلیق نیز موجب آبگرفتگی منازل و معابر عمومی، خسارت به ادوات کشاورزی و خودروها، شکستن تیرهای برق و آسیب به برخی از راه‌های روستایی شده است.

وی ادامه داد: در مراغه نیز جاری شدن سیل از بالادست سدعلویان به طرف روستای آشان منجر به خسارت به بخشی از راه‌های روستایی و زمین‌های کشاورزی شده و نیز یکی از هم استانی‌های عزیز در اثر ترس ناشی از وقوع سیلاب به بیمارستان منتقل و فوت کرده است.

هنربر گفت: در روستای آرگون بخش خداجو هم جاری شدن سیلاب باعث خسارت به اراضی کشاورزی و راه‌های روستایی شده و بارش‌ها در سراب و شبستر نیز موجب آبگرفتگی معابر عمومی و منازل مسکونی شده است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه پرفشار بارشی در منطقه شهرستان آذرشهر و بخش‌هایی از خسروشاه، تبریز و سردرود، افزود: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم تا از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و به هیچ وجه در حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نکنند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا