برگزاری هر گونه حراجی تا ۱۵ فروردین ممنوع است
برگزاری هر گونه حراجی تا ۱۵ فروردین ممنوع است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: باید از برگزاری حراجی ها از ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده بر اساس دستور کار ستاد مبارزه با کرونا جلوگیری شود. عباسعلی درستی در جلسه کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا با بیان این مطلب گفت: باید در آجیلی‌ها و قنادی‌ها نیز […]

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: باید از برگزاری حراجی ها از ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده بر اساس دستور کار ستاد مبارزه با کرونا جلوگیری شود.

عباسعلی درستی در جلسه کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا با بیان این مطلب گفت: باید در آجیلی‌ها و قنادی‌ها نیز رعایت شیوه نامه‌ها و مراقبت‌ها تشدید شده و برای جلوگیری از ازدحام مردم برنامه‌ریزی شود.

وی در تشریح نحوه فعالیت رستوران‌ها در ایام نوروز، ادامه داد: برگزاری کنسرت در رستوران‌ها با شرط استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت و جمع آوری مابقی صندلی‌ها قابل قبول است.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در پایانه‌های برون شهری کاهش یافته است، از شهرداری و راه و ترابری خواست نسبت به این موضوع به جد ورود کنند.

درستی در خاتمه متذکر شد: برای جلوگیری از ازدحام مردم در بازار بایستی تردد اتوبوس‌های شرکت واحد به محدوده مرکزی شهر تبریز کاهش یابد.

انتهای پیام