برگزاری جشنواره فرهنگی هنری حیدر بابای شهریار در بستان‌آباد
برگزاری جشنواره فرهنگی هنری حیدر بابای شهریار در بستان‌آباد

رئیس اداره ارشاد اسلامی بستان‌آباد، گفت: اولین جشنواره فرهنگی هنری حیدر بابای شهریار با حضور مدیران استانی، پژوهشگران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه روز جمعه ۱۷ تیرماه در روستای خشکناب برگزار می‌شود.

نصیرقمصری در گفت‌وگو با نهال امید اظهار کرد: اولین جشنواره فرهنگی هنری حیدر بابای شهریار با حضور مدیران استانی، پژوهشگران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه روز جمعه ۱۷ تیرماه در روستای خشکناب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در راستای تکریم و بزرگداشت شهریار ملک سخن این جشنواره فرهنگی هنری به همراه تجلیل از برگزیدگان آثار هنری برگزار می شود، گفت: در این جشنواره اعضای انجمن های ادبی شعر، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، موسیقی و نمایش استان حضور داشته و همزمان از برگزیدگان رشته‌های نقاشی ، شعر، خوشنویسی و طراحی پوستر تجلیل خواهد شد.

قمصری با اشاره به حضور هنرمندان موسیقی در این جشنواره اظهار کرد: هنرمندانی همچون ودوود موذن زاده و جعفر احمدی به عنوان هنرمندان عرصه موسیقی در این جشنواره به اجرای برنامه می پردازند.

وی در ادامه از استاد ابوالفضل علیمحمدی، و دکتر صمد رحمانی خیاوی به عنوان سخنرانان علمی جشنواره نام برد که در مورد ابعاد شخصیتی استاد شهریار صحبت می‌کنند.