برگزاری اولین نشست تخصصی هم‌اندیشی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز
برگزاری اولین نشست تخصصی هم‌اندیشی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز

اولین نشست تخصصی هم‌اندیشی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

به گزارش نهال امید ،

پرویز شهابی، معاون تحقیقات و فناوری در خصوص نشست تخصصی هم‌اندیشی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد:  هدف ما این است که یک تعداد قوانینی را که در چند سال اخیر تغییر یافته، به اطلاع اساتید دانشگاه برسانیم.

وی افزود: این نشست‌ها باید سالانه برگزار شوند و علاوه بر قوانین جدید، قوانین قدیم هم یادآوری شده و یک سری قوانین بازگویی شوند که مهمترین هدف ما، بیان مسائل و مشکلات گروه‌ها و مراکز است تا اساتید آشنا شوند.

شهابی یادآور شد: این نظرات ثبت و در شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح شده و بررسی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با اعضای هیأت علمی نیز نشستی خواهیم داشت و از نکته نظرات آنها هم استفاده خواهیم کرد تا مسائل و مشکلات آنها را هم بدانیم چراکه اکثر اوقات معاونین پژوهشی گروه‌ها انعکاس دهنده‌ی مسائل و مشکلات اعضای هیأت علمی نیستند.

وی تاکید کرد: این نشست پیش نشست با اعضای هیأت علمی است و هر مدیریت زیرشاخه‌هایی دارد که در این برنامه‌ها مطرح می شود تا افراد آشنا شوند.

گفتنی است؛ اولین نشست تخصصی هم‌اندیشی معاونت تحقیقات و فناوری  روز چهارشنبه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ الی۱۳/۳۰در محل تالار شهید شایانمهر دانشکده پزشکی  با حضور ۱۵۰ نفر از معاونین پژوهشی و آموزشی کل گروه‌ها، مراکز تحقیقاتی، دانشکده‌ها و کارشناسان این معاونت برگزار شد.

در ادامه‌ی این نشست مدیران این مجموعه، عطا محمودپور مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات٬ اکبر غلامپور مدیر توسعه ی فناوری سلامت دانشگاه،  سیف فرشد عضو کمیته اخلاق پژوهشی، حمید الله وردی پور مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی، آیلار نخلبند رئیس توسعه و ارزیابی مراکز تحقیقات، سروین سنایی رئیس توسعه و ارزیابی تحقیقات، قوجازاده رئیس توسعه و هماهنگی تحقیقات، لیلانیک نیاز رئیس کمیته تحقیقات دانشجویی، مرتضی اکبری رئیس آزمایشگاه جامع تحقیقات به ایراد سخن در مورد مدیریت و زیرشاخه‌های مربوطه پرداخته و به موارد مهم و کلیدی اشاره کردند.

همچنین حاضرین نشست پرسش‌های خود را مطرح و مدیران واحدها پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

به گزارش ایسنا، در پایان نشست با حضور فرید اعلایی معاون آموزشی دانشگاه فرآیند و مشکلات پایان نامه‌های دانشجویان را بررسی کرده و تدابیری اندیشیدند.

  • منبع خبر : ایسنا