برخورد با ۶ واحد اقامتی غیر مجاز در آذربایجان شرقی
برخورد با ۶ واحد اقامتی غیر مجاز در آذربایجان شرقی

معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برخورد با شش واحد اقامتی غیر مجاز و صدور اخطار کتبی در استان خبر داد. علیرضا بایرام زاده  با اعلام این خبر، گفت: کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد واحدهای اقامتی با همراهی جامعه هتل داران استان، به صورت مستمر از ابتدای […]

معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برخورد با شش واحد اقامتی غیر مجاز و صدور اخطار کتبی در استان خبر داد.

علیرضا بایرام زاده  با اعلام این خبر، گفت: کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد واحدهای اقامتی با همراهی جامعه هتل داران استان، به صورت مستمر از ابتدای سال جاری ضمن بازدید از واحدهای اقامتی، با شناسایی واحدهای غیرمجازی که اقدام به پذیرش مسافران می‌کنند، به طور جدی با آن‌ها برخورد کرده است.

وی ادامه داد: پیرو این برنامه، کمیته ناظر بر عملکرد واحدهای اقامتی، شش واحد اقامتی غیرمجاز را شناسایی کرده و اخطار لازم را برای اخذ پروانه بهره‌برداری و رعایت استانداردهای مورد نظر، صادر کرده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی اظهار کرد: طی چهارماه نخست سال ۱۴۰۰، تعداد ۸۰ مورد بازدید از واحدهای اقامتی استان انجام شده است که در این راستا اخطارها و تذکرات لازم به واحدها برای رعایت استانداردها و ارائه خدمات بهتر، داده شده است.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا