بالندگی سینمای آذربایجان شرقی با اعتماد به جوانان و تجارب پیشکسوتان
بالندگی سینمای آذربایجان شرقی با اعتماد به جوانان و تجارب پیشکسوتان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرباجان شرقی با اشاره به لزوم بهره گیری از انگیزه و توان جوانان در پیشبرد اهداف انجمن سینماگران استان، گفت: می‌توان با اعتماد به جوانانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند و بهره‌مندی از تجارب پیشکسوتان، مسیر رشد و بالندگی فیلم و سینمای استان را هموارتر کرد. سیدقاسم ناظمی در دیدار […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرباجان شرقی با اشاره به لزوم بهره گیری از انگیزه و توان جوانان در پیشبرد اهداف انجمن سینماگران استان، گفت: می‌توان با اعتماد به جوانانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند و بهره‌مندی از تجارب پیشکسوتان، مسیر رشد و بالندگی فیلم و سینمای استان را هموارتر کرد.

سیدقاسم ناظمی در دیدار با هیئت مدیره انجمن سینماگران استان، وجود پتانسیل‌های قوی در حوزه سینمای استان را حائز اهمیت دانست و بر لزوم همراهی و همدلی هنرمندان این عرصه برای فعالیت قدرتمند این انجمن تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از نگاه مسئولانه و دغدغه‌های هنرمندان و فعالان حوزه سینما در سطح استان،گفت: انجمن‌ها بازوان توانمند فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

وی با تاکید به تعامل و همراهی دو سویه برای پیشرفت و پیشبرد فعالیت‌ها و نگاه خلاقانه در این حوزه، اظهار کرد: در حد امکان همراه و پیشتیبان انجمن و هنرمندانش هستیم.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برپایی جلسه‌ی مشترک با سینماگران استان، توجه ویژه به آموزش و ایجاد انگیزه در بین هنرمندان سینماگر جوان از عمده موارد مطرح شده در این نشست صمیمی بود.

در این نشست هم‌چنین علی محرمی معاون هنری و سینمایی اداره کل به برخی فعالیت‌های انجمن سینماگران در طول سال‌های گذشته و هم‌چنین تخصیص اعتبار ۴۰۰ میلیونی برای حمایت از تولید فیلم در سال ۹۷ اشاره کرد.

در این دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن سینماگران استان به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص وضعیت سینمای استان و مشکلات هنرمندان این رشته پرداخته و خواستار رفع این مشکلات شدند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا