بازگشت هواداران به ورزشگاه دغدغه‌ ما است/با داشتن کادرفنی جدید موفقیت تراکتور دور از دسترس نیست
بازگشت هواداران به ورزشگاه دغدغه‌ ما است/با داشتن کادرفنی جدید موفقیت تراکتور دور از دسترس نیست

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه بازگشت هواداران تراکتور به ورزشگاه دغدغه‌ اصلی مدیران باشگاه است، موفقیت این تیم را باداشتن کادر فنی جدید دور از انتظار ندانست.

میر معصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص بازگشت مجدد به تراکتور و قبول سمت مدیرعاملی این باشگاه اظهار کرد: بنده فوتبالم را از تراکتور شروع کرده و در رده‌های مختلف این باشگاه حضور داشته‌ام و همچنین دو دوره به‌عنوان دستیار و در مقطعی نیز به‌عنوان مدیرعامل تراکتور کار کرده‌ام؛ از این رو برای حضور مجدد در این تیم و خوشحال کردن هواداران علاقه‌مند بودم و لذا درخواست هیأت مدیره را با آغوش باز پذیرفتم.

وی ادامه داد: بنده از مالک، هیأت مدیره، امکانات سخت افزاری، کادرفنی و بازیکنان جوان تراکتور شناخت کافی دارم. 

وی در خصوص جدایی‌ خود از تراکتور در پایان لیگ نوزدهم، گفت: باتوجه به اینکه کارمند شهرداری تبریز هستم، با اتمام فصل و پایان یافتن مأموریتم که توام با قهرمانی در جام حذفی بود، از تراکتور جدا شدم و جا دارد از آقای زنوزی و هیأت مدیره به‌خاطر اعتماد مجدد، تشکر کنم؛ ما می‌توانیم با حمایت مالک، اعضای هیأت مدیره، هواداران و با بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری باشگاه موفق شویم. 

سهرابی همچنین در خصوص تدابیر باشگاه برای بازگشت هواداران این تیم به ورزشگاه، خاطرنشان کرد: بازگشت هواداران به استادیوم، یکی از دغدغه‌های اصلی ما است و پیش از این نیز مکاتباتی در این زمینه انجام شده و نامه نگاری با اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون فوتبال را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا با رفع نواقصات ورزشگاه یادگار امام(ره)، بستر حضور هواداران در بازی‌های خانگی فراهم شود چراکه معتقد هستیم فوتبال با هواداران زنده بوده و پرشورها یار دوازدهم ما هستند.

وی در رابطه با کادرفنی کنونی تراکتور، اظهار کرد: آقای سولدو یکی از بازیکنان بزرگی بود که سابقه‌ی حضور در دو جام جهانی را دارد و مراحل مربیگری را نیز پله به پله طی کرده و با کادر قوی که در اختیار دارد، موفقیت تراکتور دور از دسترس نیست و انتظارات هواداران برآورده می‌شود. 

وی در رابطه با تقویت تراکتور نیز بیان کرد: کادرفنی باید لیست بازیکنان آزاد مورد نظر را به باشگاه اعلام کند تا نسبت به ترمیم نقاط ضعف اقدام کنیم.

به گزارش نهال امید، مدیرعامل تراکتور در پایان گفت: هواداران تراکتور همواره حامی تیم محبوبشان هستند و به عنوان پرشورترین هواداران فوتبال در ایران و آسیا شناخته می‌شوند. صبور بودن و حمایت از تیم، تنها خواسته‌ی من از هواداران است.

  • منبع خبر : ایسنا