اهالی بازار تبریز در انجام عملیات ضدعفونی سنگ تمام گذاشتند
اهالی بازار تبریز در انجام عملیات ضدعفونی سنگ تمام گذاشتند

شهردار تبریز از شهروندان تبریزی به ویژه اهالی بازار که در انجام عملیات ضدعفونی معابر نهایت همکاری را با آتش‌نشانان تلاشگر شهر داشتند، قدردانی کرد.

به گزارش نهال امید، ایرج شهین‌باهر در بازدید از هسته مرکزی شهر و بازار تبریز با بیان این مطلب افزود: امروز شاهد کاهش چشمگیر حضور شهروندان در محدوده مرکزی شهر هستیم که این حاکی از توجه مردم هوشمند شهرمان به تهدید ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: هیچ موضوعی بدون همراهی و همکاری شهروندان نمی‌تواند تحقق یابد و در روزهای اخیر با شیوع ویروس کرونا، این همکاری ضروری‌تر از پیش به نظر می‌رسد.

وی تشریح کرد: بی‌شک با همیاری شهروندان، تلاش عوامل شهرداری تبریز از جمله آتش‌نشانان که به صورت شبانه‌روزی به ضدعفونی‌کردن معابر، مبلمان شهری و وسایل حمل و نقل عمومی می‌پردازند، به ثمر می‌نشیند.

شهردار تبریز از بازاریان که در چندین عملیات ضدعفونی با آتش‌نشانان و سایر عوامل همکاری‌های لازم را داشتند، قدردانی‌ ویژه‌ای کرد و گفت: مراکز تجاری به جهت حضور شهروندان در مواقع ضروری، باید همواره ضدعفونی و پاکسازی شوند که امیدواریم در ادامه نیز با همراهی شهروندان بتوانیم به خدمات‌رسانی در این حوزه به نحو احسن تداوم بخشیم.

وی همچنین از شهروندان فهیم تبریزی که با عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت و متخصصان حوزه سلامت از حضور در تجمعات و مراکز تجاری شهر پرهیز می‌کنند، قدردانی کرد.

اختصاص پاداش ویژه برای آتش نشانان

شهردار تبریز ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی آتش‌نشانان در عملیات ضدعفونی، از اختصاص پاداش ویژه به آنان خبر داد.

شهین‌باهر در این خصوص اظهار کرد: کارکنان آتش‌نشانی به عنوان یکی از خدوم‌ترین و فداکارترین قشر جامعه، همواره در مواقع بحرانی و سخت، به نحو احسن به خدمات‌رسانی می‌پردازند.وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین تبریز نیز آتش‌نشانان مجاهدانه و به صورت شبانه‌روزی بدون هیچ وقفه و استراحتی عملیات ضدعفونی معابر، اماکن عمومی، مبلمان شهری و وسایل نقلیه را انجام می‌دهند که باید قدردان زحمات آنان باشیم.

وی از اختصاص پاداش ویژه برای کارکنان سازمان آتش‌نشانی خبر داد و از آنان خواست تا زمان مهار کامل این ویروس، از هیچ تلاشی در خدمت به همشهریان خود دریغ نکنند.

روابط عمومی شهرداری تبریز