امنیت سرمایه‌گذاران آذربایجان‌شرقی را در حد اعلا تامین خواهیم کرد
امنیت سرمایه‌گذاران آذربایجان‌شرقی را در حد اعلا تامین خواهیم کرد

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ما امنیت سرمایه‌گذاران را در حد اعلا تامین و بیش از ۹۵۰ پروژه‌ی ناقص استان را که هرکدام بنا به دلایلی ناقص مانده است، تکمیل خواهیم کرد. زین العابدین خرّم رضوی روز شنبه، اول آبان ماه، در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: همه‌ی فکر و قلب و […]

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ما امنیت سرمایه‌گذاران را در حد اعلا تامین و بیش از ۹۵۰ پروژه‌ی ناقص استان را که هرکدام بنا به دلایلی ناقص مانده است، تکمیل خواهیم کرد.

زین العابدین خرّم رضوی روز شنبه، اول آبان ماه، در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: همه‌ی فکر و قلب و جان ما فدای راه ائمه، شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که برای اعتلای جمهوری اسلامی و ارزش های دین جان دادند تا ما زنده بمانیم و من به‌عنوان خادم آذربایجان و مردم با فرهنگ این استان، کلام امام راحل بعد از قطعنامه را که فرمودند «فرزندان من کمربندهای خود را محکم ببنید که هیچ چیز فرق نکرده است و آماده شوید برای خدمات به مردم» ، سرلوحه کار خود قرار داده ام و با شناختی که از همه‌ی فرصت‌ها، چالش‌ها و تهدیدات این استان دارم، همه تلاش خود را به کار خواهم بست.

وی ادامه داد: حکم وزین و با ارزش ریاست محترم جمهوری  وظیفه‌ی بنده را سنگین می‌کند و هرآنچه که در توان دارم در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام و به فرامین رهبر انقلاب عمل خواهم کرد.

خرّم افزود: رهبر انقلاب در چند سال اخیر همواره حوزه‌های اقتصاد، اشتغال و رفع تورم را مورد تاکید قرار داده اند که ما باید به همه این اوامر به‌عنوان یک وظیفه قانونی و شرعی عمل کنیم.

وی با اشاره به جلسه خود با رئیس جمهوری نیز گفت: آقای رئیسی در این جلسه سلام خود را به مردم آذربایجان ابلاغ کردند و گفتند که مردم آذربایجان همانند گذشته که همواره پیشگام بوده اند، به مسیر خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد:این سمت‌ها تبریک ندارد و باید از خداوند توقیق بخواهیم تا شرمنده‌ی شهدا نشویم چراکه رهبر انقلاب فرموده اند که عظمت آذربایجان به قدری است که تاریخ انقلاب بدون تاریخ آذربایجان ناقص و ناتمام است وامیدواریم با وحدت، همراهی و همدلی در استان با محوریت نمیانده ولی فقیه و نمایندگان مجلس آهنگ توسعه و رشد استان افزایش و تسریع یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان سخنان خود تاکید کرد:امروز دشمنان هم تحریم می‌کنند و هم تحریف و می‌خواهند راه‌های کشور را ببندند، اما با اراده‌ی این ملت و فرهیختگان و نخبگان، تمامی عرصه‌ها  قابل بازگشایی است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا