امنیت جان و مال مردم با حوزه حمل و نقل گره خورده است
امنیت جان و مال مردم با حوزه حمل و نقل گره خورده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رانندگان وسائط حمل و نقل عمومی معتمدترین افراد جامعه هستند و امنیت جان و مال مسافران با این حوزه گره خورده است.

به گزارش نهال امید به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در پایانه مرکزی تبریز با تاکید بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری گفت: حفظ محیط زیست و منابع خدادادی و تامین سلامت شهروندان از جمله موضوعاتی است که با توجه مستمر و اثرگذار به حوزه حمل و نقل محقق میشود و در این راستا شهرداری و وزارت کشور وظایف سنگینی دارند.

امام جمعه تبریز با تقدیر از زحمات رانندگان حوزه حمل و نقل دورن شهری و برون شهری ادامه داد: وضعیت نامطلوب اتوبوس های داخل شهر تبریز آلودگی های روزهای فصل سرد سال را باعث شده است از این رو باید تلاش ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی هدایت ناوگان حمل و نقل عمومی توسط رانندگان، لوکوموتیوران، خلبانان، ناخدایان کشتی کار سنگین و پر مسئولیت دانست و گفت: تامین امنیت جان و مال مردم و امانتداری از ویژگی های اخلاقی رانندگان اتوبوس و تاکسی است که نمونه بارز آن را در اجتماع بارها شاهد بوده ایم‌.