امضای توافقنامه میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
امضای توافقنامه میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

توافقنامه‌ همکاری میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در راستای بهسازی، نوسازی، تجهیز و بهره برداری «مرکز رشد» مشترک پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد. در این مراسم هشت توافقنامه به منظور تاسیس مراکز نوآوری و رشد مشترک بین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت  با دانشگاه‌های […]

توافقنامه‌ همکاری میان دانشگاه صنعتی سهند و پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در راستای بهسازی، نوسازی، تجهیز و بهره برداری «مرکز رشد» مشترک پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد.

در این مراسم هشت توافقنامه به منظور تاسیس مراکز نوآوری و رشد مشترک بین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت  با دانشگاه‌های صنعتی سهند، شهید چمران اهواز، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری خراسان رضوی، پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری سمنان و پارک علم و فناوری یزد ، با حضور روسای هریک از این مراکز و رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبرمعظم انقلاب به امضا رسید.

در حاشیه این مراسم گواهینامه رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزار پذیرش در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت برای اولین بار در کشور به هفت شرکت کارگزار اهدا شده و سه شرکت‌ کفا، امیرکبیر و بومرنگ در جایگاه دوم و چهار شرکت‌  انرژیک، دانش بازار سام، کاریز اعتماد و رشد در جایگاه سوم این رتبه بندی قرار گرفتند.

چندی پیش پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، با هدف توسعه بازار دانش‌بنیان، اشتغال‌زایی تخصصی و ایجاد فضای رقابتی برای فعالان فناور حوزه نفت و گاز در ۳۲ هکتار با ارائه‌ی حمایت‌های مادی‌ و معنوی به فعالان زیست‌بوم نوآوری این حوزه ایجاد شد.

این پارک نوآوری فناوری، ایجاد کننده فضایی با کیفیت برای استقرار و هم‌افزایی حرفه‌ای بین شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، مراکز نوآوری و فناوری، نمایندگان تخصصی نهادهای پژوهشی، فناوری و دانشگاهی، مراکز رشد و شتابدهنده ها سرمایه گذاران خطرپذیر، کارآفرینان کارگزاران نوآوری و مشاوران خبره صنعتی است.

در این مراسم هفت توافقنامه مشترک ما بین پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و پارکهای علم و فناوری یزد، خراسان رضوی، دانشگاه های تهران، صنعتی سهند و شهید چمران منعقد شد.

همچنین سه توافقنامه نیز در راستای بهسازی، نوسازی، تجهیز و بهره برداری «مرکز رشد» مشترک پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در دانشگاه صنعتی سهند، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری استان سمنان و به امضا رسید.

 پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، دو توافقنامه نیز در زمینه‌ی بهسازی، نوسازی، تجهیز و بهره برداری «مرکز نوآوری» مشترک با پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران و دانشگاه شهید چمران اهواز منعقد کرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، دو توافقنامه دیگر مابین پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و پارک های علم و فناوری خراسان و یزد در زمینه حمایت همه جانبه از واحدهای فناور فعال در صنعتبه امضا رسید.

انتهای پیام