امام جمعه تبریز: صنعت دفاعی ایران مایه مباهات است
امام جمعه تبریز: صنعت دفاعی ایران مایه مباهات است

– نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیشرفت های خیره کننده صنایع دفاعی ایران مایه مباهات هر ایرانی و مسلمان است. به گزارش پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در دیدار با مدیران تابعه وزارت دفاع در استان با بیان اینکه راهبرد ما میتوانیم در صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران […]

– نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیشرفت های خیره کننده صنایع دفاعی ایران مایه مباهات هر ایرانی و مسلمان است.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در دیدار با مدیران تابعه وزارت دفاع در استان با بیان اینکه راهبرد ما میتوانیم در صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به اوج بالندگی خود رسیده است، افزود: این راهبرد که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی آن را تعیین و ترسیم کرده اند و رهبر انقلاب تاکید ویژه ای به آن دارند، موجب پیشرفت های عظیم در صنعت دفاعی شده است.

وی با تاکید بر اینکه صنایع دفاعی الگوئی برای سایر حوزه های صنعتی کشور است، اظهار داشت: یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در رشد این صنایع به تحریم های غرب علیه نظام اسلامی بر می گردد که سبب شد توان دانشمندان و جوانان نخبه ایرانی در این حوزه مهم امنیتی رشد کرده و شکوفا شود.

آل هاشم ادامه داد: ایران اسلامی جزو 10 کشور برتر جهان است که در صنعت دفاعی و در یک محور اطمینان بخش برای کشور وارد میدان شده است و این بخش دیواره و کوه مستحکمی است که می‌توان به آن تکیه کرد و به آینده بسیار امیدوار شد.

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی جبهه مقاومت در منطقه، یادآور شد: قدرت بازدارندگی جبهه مقاومت در برابر استکبار و زیاده خواهی‌های رژیم غاصب اسرائیل در سایه توان بالای صنعت دفاعی ایران اسلامی به وجود آمده است و باید قدردان چنین نعمتی بود.

آل هاشم با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس حتی در خرید ملزومات ساده نظامی در مذیقه بودیم، گفت: اما امروز با تلاش جهادی متخصصان داخلی صنعت دفاعی در اوج خود قرار گرفته و بر مبنای رصد تاتکتیک ها و تهدیدهای دشمنان اقدامات و برنامه های متناسب دارد و در یگان های گوناگون همچون نیروی زمینی، هوایی و فضا و پدافند و حتی ساخت ماهواره به قدرت بازدارندگی در بالاترین سطح رسیده‌ایم.

وی افزود: با تدابیر رهبر انقلاب که اشراف کامل به این حوزه دارند، امروز صنعتی که در دوران دفاع مقدس قادر به تولید سیم خاردارهای ساده نبود، زیردریایی ها، ناو و ناوچه ها و هواپیماهای جنگی و موشک های کوتاه برد و دوربرد و دیگر تجهیزات دفاعی را به بهترین شکل تولید و تعمیر می‌کند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایرنا