افزایش تعداد پروازهای مستقیم تبریز به ترکیه
افزایش تعداد پروازهای مستقیم تبریز به ترکیه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از افزایش تعداد پروازهای مستقیم تبریز به ترکیه خبر داد.  احمد حمزه زاده با اعلام این خبر، گفت: پیرو جلسات مشترک تشکیل‌شده مابین مدیریت هواپیمایی ترکیش ایر لاین و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان، برقراری پروازهای جدید از تبریز به مقصد استانبول و آنکارا در دستور کار […]

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از افزایش تعداد پروازهای مستقیم تبریز به ترکیه خبر داد.

 احمد حمزه زاده با اعلام این خبر، گفت: پیرو جلسات مشترک تشکیل‌شده مابین مدیریت هواپیمایی ترکیش ایر لاین و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان، برقراری پروازهای جدید از تبریز به مقصد استانبول و آنکارا در دستور کار قرار گرفت.

وی، ادامه داد: در راستای توسعه ارتباط مستقیم تبریز و ترکیه و تسهیل ارائه خدمات به گردشگران، از اواخر مهرماه سال جاری دو پرواز تبریز-استانبول-تبریز در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه ساعت ۴ بعدازظهر به خطوط پروازی تبریز علاوه خواهد شد.

وی در ادامه از برقراری ارتباط هوایی بین تبریز و آنکارا برای اولین بار از اوایل آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: همچنین در راستای تسهیل روند ارائه خدمات به گردشگران و مسافران محترم، اولین پرواز تبریز-آنکارا نیز از ۹ آبان ماه سال ۱۴۰۰ برقرار خواهد شد.

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی،حمزه زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالان حوزه گردشگری در دوران شیوع کووید-۱۹ با خسارات قابل‌توجهی مواجه شدند، لذا این اداره کل در تلاش خواهد بود تا با فراهم‌سازی امکانات لازم و تسهیل روند فعالیت فعالان این حوزه، زمینه رونق مجدد این حوزه را فراهم سازد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا