استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) بازدید کرد
استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) بازدید کرد

استاندار آذربایجان شرقی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و شهردار کلانشهر تبریز امروز چهارشنبه 25 خرداد از مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) بازدید کردند.

عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید،  گفت: ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز یکی از نمادهای اصلی ورزش استان است و باید توجه اساسی به این مجموعه ورزشی داشته باشیم تا ورزشگاه در حد تکریم تماشاگران باشد.

وی افزود: اعتبار و منابعی که برای بازسازی و نوسازی این مجموعه پیش بینی شده است امیدواریم با کارهای فنی و بررسی کارشناسان بتوانیم به چشم ورزشگاه نگاه نکنیم و با عنوان یک شهرک ورزشی بشناسیم که در آن فعالیت‌های رشته‌های ورزشی مختلفی را ببینیم.

به گزارش نهال امید، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، وی به اولویت‌های اساسی بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) اشاره کرد و گفت: نگاه به تکریم تماشگران، بازسازی صندلی ها و سکوهای تماشاگران، بازسازی پیست دوومیدانی ورزشگاه، رسیدگی به برق استادیوم و تقویت آن، افزایش خدمات عمومی از جمله رسیدگی به پارکینگ، سرویس بهداشتی، آب خوری‌ها و تعمییرات اساسی محل استراحت و رختکن بازیکنان در اولویت کارهای بازسازی قرار دهیم تا مجموعه در شان و منزلت تبریز و استان و تماشاگران و تیم تراکتور آماده بهره برداری شود.