از ظرفیت بازار تبریز و مصلی امام خمینی(ره) برای جشن‌های عید غدیر استفاده می‌شود
از ظرفیت بازار تبریز و مصلی امام خمینی(ره) برای جشن‌های عید غدیر استفاده می‌شود

شهردار تبریز با اشاره به استفاده از ظرفیت بازار تاریخی تبریز گفت: پیشنهاد می‌کنم به مناسب عید بزرگ غدیر، برنامه‌هایی برای برگزاری در بازار و همچنین مصلی اعظم امام خمینی(ره) تدارک دیده شود.

یعقوب هوشیار در جلسه‌ی هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت که با حضور دبیر و معاونان بنیاد بین المللی غدیر برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت واقعه غدیر جزو مبانی اصلی حرکت‌های ایدئولوژیک ما بوده که تاکنون از آن غفلت شده است اما باید تلاش کنیم در آینده این نقصان جبران شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز برای اجرای بهتر برنامه‌ها در کنار این بنیاد است، ادامه داد: غنای محتوایی موضوع خیلی مهم است چرا که با تنوع گروه‌ها و مجموعه‌هایی مواجه هستیم که حرکت آنها جزیره‌ای بوده و با وجود اینکه هدف و اقدام آنها درست است اما از یک جریان فکری متمرکز پیروی نمی‌کنند.

وی گفت: با توجه به ظهور رسانه‌ها باید به‌روز بوده و با تمرکز بر ظرفیت‌ها و امکانات به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

هوشیار با اشاره به فضاسازی و استمرار تأثیر گذاری آن بر اقشار مختلف جامعه افزود: در صدد احداث خانه قرآن هستیم و پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن‌هایی تعریف شود که هر روز با خانواده‌ها ارتباط داشته و معطوف به اجرای برنامه‌های محدود نباشیم.

شهردار تبریز گفت: نباید از بازار تبریز در آیین‌های عید غدیر خم غفلت شود و در همین راستا پیشنهاد دارم جشن ویژه‌ای با حضور ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر در مصلی اعظم امام خمینی (ره) برگزار شود.

به گزارش نهال امید، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان افزود: همچنین پیشنهاد می‌کنم به دلیل استقبال و علاقه مندی مردم پویش حمایت از بسته‌های معیشتی راه‌اندازی شود.