ادغام سازمان نقشه‎ برداری شمال‌غرب کشور با مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی
ادغام سازمان نقشه‎ برداری شمال‌غرب کشور با مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان ‏شرقی با اشاره به ادغام سازمان نقشه‎برداری شمال غرب کشور با مدیریت و برنامه‌ریزی این استان، گفت: این ادغام مثل هر تغییر و تحول اجتماعی ملاحظات و کش و قوس‎هایی خواهد داشت که امیدواریم به راحتی از این دوره گذار عبور کرده و یکپارچگی مورد انتظار سازمان سریع و به سهولت حاصل شود.

به گزارش نهال امید، داود بهبودی، شامگاه چهارشنبه در نخستین نشست ریاست سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی با مدیر و کارشناسان نقشه و اطلاعات مکانی سازمان، اظهار کرد: امیدوارم این ادغام مایه خیر و برکت در امور و ارتقاء اثربخشی فعالیت‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول سازمان به سامان رساندن کارهای نیمه‌تمام است، افزود: امید است از توانمندی و ظرفیت‎های سازمان نقشه‎‌برداری در سایر اجزای سازمان از جمله عملیاتی کردن  SDI و حوزه‏های فنی، مهندسی، عمران و نظارت نیز استفاده شود و مجموعه توان سازمان اثربخش‎تر و کاراتر از گذشته عمل کند.

مدیر نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه ‏ریزی آذربایجان شرقی نیز گفت: در ساختار جدید تلاش می‎کنیم در پیشرفت اهداف سازمان و تعالی صنعت تهیه نقشه و اطلاعات مکانی تاثیر بیشتری داشته باشیم.

محمدرضا اکبری اظهار کرد: سازمان نقشه‌برداری در سطح کشور متولی هدایت و راهبری تهیه، تولید و نظارت بر اطلاعات مکانی و نقشه است و به تبع آن ادارات کل نقشه‎برداری مناطق نیز همین وظایف را در منطقه به عهده داشته‌اند.

وی نظارت بر تهیه نقشه و اطلاعات مکانی توسط بخش خصوصی، انجام امور مربوط به SDI، GIS، فتوگرامتری و تهیه چارچوب مبنای مختصات در سطح منطقه را از جمله وظایف سازمان نقشه‎برداری عنوان کرد.

  • منبع خبر : ایرنا