اختصاص مدال طلای المپیاد فیلمسازی کشور به هنرمند مراغه‌ای
اختصاص مدال طلای المپیاد فیلمسازی کشور به هنرمند مراغه‌ای

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: فیلم انیمیشن «کاج» ساخته هنرمند مراغه‌ای و از تولیدات انجمن سینمای جوانان این شهرستان مدال طلای چهارمین المپیاد فیلمسازی کشور را به خود اختصاص داد. احمد دادرس فیاضی اظهار کرد: آیین اختتامیه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در مرکز نوآوری صبا بدلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت آنلاین برگزار […]

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: فیلم انیمیشن «کاج» ساخته هنرمند مراغه‌ای و از تولیدات انجمن سینمای جوانان این شهرستان مدال طلای چهارمین المپیاد فیلمسازی کشور را به خود اختصاص داد.

احمد دادرس فیاضی اظهار کرد: آیین اختتامیه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در مرکز نوآوری صبا بدلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت آنلاین برگزار و از میان ۴۰۳ فیلم از ۲۹ استان، فیلم انیمیشن کاج ساخته معصومه توتاخانه از انجمن سینمای جوانان مراغه در بخش فیلم، موفق به دریافت مدال طلای شد.

وی افزود: جایزه این فیلمساز مراغه‌ای به نمایندگی به سید جواد هاشمی هنرمند کشورمان اهدا شد.

وی گفت: انیمیشن «کاج» سرگذشت درخت کاجی است که در گیر و دار جفای پاییز هویت خود را حفظ کرده و در مقابل فشار پاییز برای تغییر رنگ مقاومت کرده و بدین طریق با سرافرازی به حیات خود ادامه می‌دهد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دادرس فیاضی، ضمن تبریک موفقیت هنرمندان انجمن سینمای جوانان شهرستان، برای این هنرمندان آرزوی روزهای درخشان و پربار کرد.

وی افزود: چهارمین المپیاد فیلمسازی ایران به دبیری «علیرضا تابش» همزمان با سی ‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا دوم آبان امسال به صورت آنلاین و نمایش مجازی برگزار شد. انجمن سینمای جوانان مراغه با سه فیلم در این المپیاد شرکت کرده بود.

  • منبع خبر : ایسنا