ابتلای خانوادگی بیش از ۵۰ درصد آمار مبتلایان کرونا را تشکیل می‌دهد
ابتلای خانوادگی بیش از ۵۰ درصد آمار مبتلایان کرونا را تشکیل می‌دهد

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: در حال حاضر ابتلای خانوادگی ببیش از ۵۰ درصد آمار مبتلایان کرونا را تشکیل می‌دهد و متاسفانه مراسمات و دورهمی‌های خانوادگی علت اصلی ابتلای بیشتر اعضای خانواده به کرونا است. به گزارش نهال امید، سید علی موسوی روز پنجشنبه در نشست با اتاق اصناف شهرستان اظهار داشت: متاسفانه […]

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: در حال حاضر ابتلای خانوادگی ببیش از ۵۰ درصد آمار مبتلایان کرونا را تشکیل می‌دهد و متاسفانه مراسمات و دورهمی‌های خانوادگی علت اصلی ابتلای بیشتر اعضای خانواده به کرونا است.

به گزارش نهال امید، سید علی موسوی روز پنجشنبه در نشست با اتاق اصناف شهرستان اظهار داشت: متاسفانه در چنین شرایط اقتصادی و علی رغم میل باطنی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، مجبور به تعطیلی و محدود کردن فعالیت اصناف شده ایم.
وی با تقدیر از همکاری اصناف شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس اصناف شهرستان همکاری کافی را با ستاد مقابله با کرونا داشته و در حال حاضر مصوبه های جدید ستاد کرونا در مراغه با علاقه مندی و همراهی اصناف در حال اجراست.
موسوی اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به انتشار پیام های مختلف از سوی مشاهیر، مسوولان و بزرگان شهرستان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی رو به افزایش بوده اما این میزان کافی نیست و انتظار بیشتری داریم.
وی به محدودیت های کرونایی در شهرستان مراغه اشاره کرد و گفت: محدودیت های قبلی ستاد کرونا در شهرستان پابرجاست و محدودیت های جدید به آن ها اضافه شده است.
وی به طرح تعطیلی بازار پس از ساعت ۱۸ در شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به علاقه مندی و همکاری اصناف در اجرای این طرح، دیروز شاهد تعطیلی بازار در مسیرها و خیابان های اصلی شهر پس از ساعت ۱۸ بودیم.

۹۰ درصد اصناف مراغه تعطیلی پس از ساعت ۱۸ را رعایت می کنند
رییس اتاق اصناف شهرستان مراغه نیز در این نشست گفت: ۹۰ درصد اصناف شهرستان در مسیرها و خیابان های اصلی شهر دیروز پس از ساعت ۱۸ فعالیت خود را به اتمام رسانده و تعطیل کردند.
سعید معصومی گفت: اتاق همسو با فرمانداری و ستاد مقابله با کرونای شهرستان مراغه است و اصناف شهرستان از همان روزهای نخست شیوع کرونا همکاری لازم را داشته اند.
وی افزود: بیشتر اتحادیه ها در اجرای مصوبه جدید هم همکاری لازم را داشته اند و با توجه به مصوبه ستاد کرونا به اصناف شهرستان توصیه شده است که فعالیت خود را صبح زود آغاز کنند.
به گزارش نهال امید، مراغه یکی از شهرستان های فوق پرخطر کرونا در کشور است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

  • منبع خبر : ایرنا