آمادگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای توانمندسازی اعضای خانه کارگر
آمادگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برای توانمندسازی اعضای خانه کارگر

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان با اشاره به فعالیت‌های گسترده این نهاد در زمینه های مختلف، گفت: جهاددانشگاهی آمادگی دارد با شناسایی نیازهای آموزشی اعضای خانه کارگر نسبت به توانمندسازی این افراد اقدام کند. دکتر جعفر محسنی، در دیدار دبیر اجرایی و رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز با وی، با بیان اینکه […]

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان با اشاره به فعالیت‌های گسترده این نهاد در زمینه های مختلف، گفت: جهاددانشگاهی آمادگی دارد با شناسایی نیازهای آموزشی اعضای خانه کارگر نسبت به توانمندسازی این افراد اقدام کند.

دکتر جعفر محسنی، در دیدار دبیر اجرایی و رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز با وی، با بیان اینکه این نهاد امکانات و ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های آموزشی دارد، افزود: جهاددانشگاهی آمادگی دارد این ظرفیت را برای آموزش اعضای تشکیلات خانه کارگر در اختیار این تشکیلات قرار دهد.

وی در ادامه همچنین به فعالیت های جهاددانشگاهی در زمینه پزشکی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت مرکز درمان ناباروری و کلنیک تخصصی پزشکی در جهاددانشگاهی استان در این زمینه نیز آمادگی همکاری با خانه کارگر داریم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی آمادگی این نهاد را برای همکاری فی مابین در تمامی زمینه ها اعلام کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز نیز در این دیدار ، آمادگی این مجموعه برای همه نوع همکاری با جهاد دانشگاهی استان را مورد تاکید قرار داد. 

کریم صادق زاده افزود: خانه کارگر تبریز با توجه به ارتباط تنگاتنگ خود با جامعه کارگری و نیز واحدهای تولیدی و صنعتی می تواند از برنامه ها و ظرفیت های بسیار وسیع جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف بهره مند شود. 

وی، وجود مرکز جامع علمی و کاربردی خانه کارگر تبریز را یکی از مواردی برشمرد و گفت: می توان به وسیله آن از راهنمایی ها و برنامه های تحقیقاتی جهاد دانشگاهی بهره جست. 

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز افزود: در این مرکز نزدیک به ۱۰ هزار نفر دانشجو در مقطع کارادانی و کارشناسی فارغ التحصیل شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲۷ هزار نفر در رشته های مختلف آموزش کوتاه مدت ارائه شده است، گفت: با توجه به پتانسیل جهاددانشگاهی در زمینه آموزش کوتاه مدت و بلند مدت آمادگی داریم تا در این زمینه همکاری وسیعی داشته باشیم.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز نیز در این دیدار نیز بهره‌گیری از نیروهای جوان، متعهد، متخصص و انقلابی را رمز موفقیت جهاد دانشگاهی عنوان کرد.

مسلم‌اورنگی با اشاره به وجود مرکز نوآوری در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته قصد داریم این مرکز را به مرکز رشد ساخت قطعات کم یاب تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه در منطقه هر قدر آموزش های تخصصی ارائه شود مورد استقبال قررار خواهد گرفت، گفت: با برنامه ریزی مناسب و حساب شده می توانیم با استفاده از امکانات جهاددانشگاهی و خانه کارگر دروه های آموزشی تخصصی و اشتغال زا برگزار نماییم.

در پایان این دیدار ضمن بررسی زمینه های همکاری ، بر گسترش و بسط همکاری های دوجانبه تاکید شد و رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از امکانات آموزشی مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام