آغاز خرید تضمینی سیب درختی درجه سه باغداران در اهر
آغاز خرید تضمینی سیب درختی درجه سه باغداران در اهر

رئیس اداره تعاون روستایی اهر از آغاز خرید تضمینی محصول سیب درختی درجه سه باغداران این شهر خبر داد. کریم مشرفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خرید تضمینی سیب درختی درجه سه از باغداران اهری از امروز آغاز و تا پایان مهرماه در دو مرکز خرید تضمینی ادامه دارد. وی افزود: خرید تضمینی هر […]

رئیس اداره تعاون روستایی اهر از آغاز خرید تضمینی محصول سیب درختی درجه سه باغداران این شهر خبر داد.

کریم مشرفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خرید تضمینی سیب درختی درجه سه از باغداران اهری از امروز آغاز و تا پایان مهرماه در دو مرکز خرید تضمینی ادامه دارد.

وی افزود: خرید تضمینی هر کیلو سیب درختی درجه سه باغداران اهری ۱۴ هزار و ۶۸۰ ریال است که از سوی سازمان تعاونی روستایی خریداری می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه مجوز خرید تضمینی سیب درختی درجه سه تنها برای آذربایجان‌غربی صادر شده بود، اما با پیگیری‌های مسئولین از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی، مجوز خرید تضمینی سیب درختی باغداران اهری به همراه سایر باغداران آذربایجان شرقی صادر شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه بار سیب درختی درجه سه باغداران اگر بیش از ۲۰ درصد ضایعات داشته باشد، قابل خرید تضمینی نخواهد بود، افزود: البته امسال شرایط خرید تضمینی سیب درختی درجه سه باغداران به سختی فراهم شده، لذا لازم است تا از تلاش‌های مسئولین این امر قدردانی شود.

مشرفی در پایان با اشاره به اینکه خرید تضمینی سیب درختی به نفع باغداران است، گفت: سیب درختی درجه سه باغداران را در خرید و فروش بازار هر کیلو ۷۵۰ تا نهایتاً ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند، اما در خرید تضمینی هر کیلو ۱۴ هزار و ۶۸۰ ریال خریداری خواهند شد. 

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا