۲ هزار دُز واکسن در تیپ ۲۵ ارتش تزریق شده است
۲ هزار دُز واکسن در تیپ ۲۵ ارتش تزریق شده است

تبریز - نهال امید - فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون ۲ هزار دُز واکسن کرونا در این تیپ و برای پرسنل کادر و سرباز تزریق شده است.

به گزارش نهال امید سرهنگ ستاد علی دلاور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تزریق واکسن کرونا به کارکنان وظیفه تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش، اظهار کرد: کارکنان وظیفه جوان به عنوان امانت در دست نیروهای مسلح هستند و اجرای این طرح برابر تدابیر سلسله مراتب فرماندهی از اولویت‌های اصلی است.

وی  روند اجرای واکسیناسیون کارکنان وظیفه و پایور نیروی مخصوص ارتش را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: در راستای صیانت از سلامتی کارکنان وظیفه و رسمی که در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند، طرح واکسیناسیون توسط گروهان بهداشت و درمان اجرا می شود.

دلاور ادامه داد: علاوه بر آموزش و ارتقای سطح مهارت سربازان و ارتقای باورهای دینی آنان، وظیفه حفظ و صیانت از جان این عزیزان هم از اولویت‌های اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی یگان ها و رسته های رزمی و زرهی است.

به گفته وی، طرح واکسیناسیون سربازان وظیفه و کارکنان پایور نیروی مخصوص ارتش در راستای مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح زودتر از روند واکسیناسیون سراسر کشور شروع شده و تاکنون بیش از ۲ هزار دزز واکسن در این یگان تزریق شده است.

دلاور گفت: واکسیناسیون علیه کرونا همچنان در این نیرو ادامه دارد.

تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع که قبلاً با نام تیپ ۲۵ مستقل تکاوران ممتاز شناخته می‌شد، یکی از تیپ‌های تکاوری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در استان آذربایجان شرقی مستقر می‌باشد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایرنا