۲۰ هزار بسته معیشتی در میانه توزیع شده است
۲۰ هزار بسته معیشتی در میانه توزیع شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، با اشاره به اجرای طرح مواسات مومنانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری گفت: از آغاز این طرح ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان به ویژه آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است. محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه در آیین توزیع سه هزار بسته معیشتی در […]

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، با اشاره به اجرای طرح مواسات مومنانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری گفت: از آغاز این طرح ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان به ویژه آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه در آیین توزیع سه هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی و در راستای رزمایش مومنانه با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، واژه بسیج را مقدس و با عظمت خواند و خاطرنشان کرد:  امام راحل به حق بسبج را شجره طیبه و لشکر مخلص خدا نامیدند و به این امر ایمان داشتند.

وی افزود: زیرا بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، در دوران سازندگی پس از جنگ، در مقابله با تهاجم فرهنگی تحت عنوان شبیخون فرهنگی توسط معاندین و دشمنان نظام، در برابر تحریم های ظالمانه علیه ایران از زمان تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران و حال  در دوران شیوع کرونا و در بسیاری از حوزه های دیگر ثابت کردند که بسیج شجره طیبه و لشکر مخلص خداست و ظرفیت بزرگ تمام نشدنی است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم مبنی بر اینکه بسیج تمام شدنی نیست، تاکید کرد: باید این  امر را سرلوحه امور خود قرار داده و با نقش آفرینی بسیج در تمامی حوزه ها و ازدیاد نقش بسیج، منویات رهبری را تحقق بخشیم و ثابت کنیم نه تنها بسیج تمام شدنی نیست بلکه پررنگتر و اساسی تر از گذشته در حوزه های مختلف حضور خواهد داشت.

فرماندار ویژه میانه در پایان از تمامی بانیان اجرای رزمایش مومنانه در شهرستان با محوریت سپاه و بسیج قدردانی و اعلام کرد: امروز آغازین مرحله از سومین رزمایش مومنانه در شهرستان میانه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اجرا می شود و دو مرحله دیگر آن نیز در مناسبت های پیش روی به انجام خواهد رسید که امیدواریم با استمرار این امور فرهنگی شاهد کاهش دغدغه نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در این دوران سخت باشیم.

امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه، سه هزار بسته معیشتی همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی و در راستای اجرای رزمایش مومنانه در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

این بسته ها، شامل برنج، روغن رب، نخود، شکر، قند، ماکارونی و سویا بوده و ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال است که توسط سپاه ناحیه میانه توزیع می شود.  

  • منبع خبر : ایرنا