۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود
۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از اجرای طرح سفره‌ی مهربانی در کشور خبر داد و گفت: ۱۲۰۰ بسته معیشتی در قالب این طرح بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش نهال امید، محمد یوسف شاکری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در تبریز عنوان کرد: در تبعیت از فرامین رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه و مواسات، خادمیاران آستان قدس رضوی نیز با مدد از سیره انبیا الهی و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اقداماتی را ترتیب داده اند.

وی ادامه داد: در طرح سفره مهربانی بیش از ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و بیش از ۶ هزار پرس غذای آماده بین نیازمندان توزیع می‌شود.

شاکری در خصوص بسته‌های معیشتی افزود: اقلام حمایتی هر بسته شامل ۲ کیلو مرغ، ۵ کیلو برنج، یک کیلو نخود، یک کیلو عدس، یک کیلو جو، یک کیلو لپه، مایع ظرفشویی، روغن یک و نیم لیتری، خرما، پنیر، ماکارونی و رب به ارزش دویست و پنجاه هزار تومان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سایر اقدامات صورت گرفته توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در طرح نسیم رضوی یک هزار وعده غذای متبرک رضوی بین بیماران بیمارستان امام رضا (ع) توزیع و از کادر درمانی نیز تجلیل شد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی همچنین افزود: علاوه بر این ۵۰۰ وعده غذای متبرک در بیمارستان سینا توزیع شده است.

شاکری بیان کرد: توزیع بیش از یک هزار و ۸۰۰ وعده غذایی تبرکی بین بیماران سایر شهرستان‌ها، راه اندازی کارگاه تولید ماسک در بیش از ۱۵ شهرستان، کمک به تغسیل بیماران کرونایی توسط خادمیاران رضوی و ۲۰۰ پرس وعده غذای تبرکی بین زحمت کشان وادی رحمت تبریز از دیگر اقدامات صورت گرفته طی امسال بوده است.

به گفته‌ی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی ارزش ریالی تمام اقدامات یاد شده تاکنون مبلغ چهار میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از ۱۰ اسفند ماه به بحث بیماری کرونا ورود پیدا کرده و فعالیتش در این راستا کماکان تداوم دارد.

شاکری در پایان خاطر نشان کرد: تقریباً کانون‌های بیش از ۹۰ شهرستان‌ها مستقیم در گیر این قبیل فعالیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه است.

مهر