۱۰۰ درصد بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز محقق شد
۱۰۰ درصد بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز محقق شد

شهردار تبریز گفت: ۱۰۰ درصد بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز محقق شد و امسال نیز برای حفظ و احیای هویت تاریخی و فرهنگی شهر تلاش خواهد شد. «ایرج شهین‌باهر» روز یکشنبه در پیام نوروزی خود خطاب به شهروندان با تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سلامت، سربلندی و روزهای خوب برای آنان، افزود: با این میزان تحقق […]

شهردار تبریز گفت: ۱۰۰ درصد بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز محقق شد و امسال نیز برای حفظ و احیای هویت تاریخی و فرهنگی شهر تلاش خواهد شد.

«ایرج شهین‌باهر» روز یکشنبه در پیام نوروزی خود خطاب به شهروندان با تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سلامت، سربلندی و روزهای خوب برای آنان، افزود: با این میزان تحقق بودجه، کارها و اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شد که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح‌های «سال فضای سبز» اشاره کرد.

وی اظهار داشت: طی سال گذشته ۱۶ پارک جدید در تبریز احداث، باغ‌های متعددی تملک و ۷۰۰ هزار اصله نهال در راستای طرح کاشت یک میلیون اصله نهال در نقاط مختلف شهر کاشته شد که تا خرداد سال ۱۴۰۰ این طرح به صورت کامل اجرا می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ از سوی شورای اسلامی این شهر به عنوان سال حفظ هویت تاریخی و فرهنگی نامگذاری شده، بیان کرد: امسال با همراهی و همیاری شهروندان قدم‌های خوبی در راستای حفظ تاریخ چندین هزار ساله تبریز برداشته می‌شود.

«شهین‌باهر» با اشاره به اینکه در سال گذشته تبریز نیز به مانند سایر شهرها میزبان مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا بود، ادامه داد: این ویروس مشکلات متعددی برای شهروندان و دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری ایجاد کرد اما با تلاش‌های فراوان، امروز تبریز از نظر شیوع کرونا به نسبت از وضعیت بهتری برخوردار است.

وی اظهار امیدواری کرد که با تداوم این تلاش‌ها، ته‌مانده‌های این ویروس هم به ورطه نابودی کشیده شود.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

  • منبع خبر : ایرنا