یک میلیون و ۳۹۹ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در تبریز کشف شد
یک میلیون و ۳۹۹ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در تبریز کشف شد

انبار بزرگ دپوی مواد ضد عفونی کننده با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در تبریز کشف و ضبط شد.

به گزارش نهال امید، این مواد به مقدار یک میلیون و ۳۹۹ هزار لیتر در یکی از سوله‌های حومه شهر تبریز دپو شده بود که ارزش آنها حدود ۲۴ میلیارد تومان اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، اقلام کشف شده را فردی با هویت معلوم مدت‌ها قبل با استفاده از ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی از آلمان وارد کشور کرده بود.

این انبار با حضور دادستان تبریز، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و نمایندگان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز توسط عوامل سازمان اطلاعات سپاه استان پلمب شد.

بر حسب دستور مقام قضائی استان، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با نظارت سازمان اطلاعات سپاه عاشورا، برای توزیع سریع این اقلام در بیمارستانها و مراکز درمانی اقدام خواهد کرد.

پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا انبار احتکار دیگری از اقلام بهداشتی در حومه شهر تبریز شناسایی و با دستور مقام قضائی استان کشف و ضبط کردند.

طبق اعلام این سازمان، از این انبار نیز مقدار ۱۲۹۴۸ بطری الکل یک لیتری و تعداد ۳۹ هزار عدد دستکش بهداشتی و بسیاری اقلام دیگر کشف و برای توزیع به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحویل شد.

روابط عمومی سپاه عاشورا