کنترل کرونا در آذربایجان شرقی نیازمند همراهی مردم است
کنترل کرونا در آذربایجان شرقی نیازمند همراهی مردم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد: برای موفقیت در کنترل کرونا در استان نیازمند همراهی و هم افزایی بیشتر مردم هستیم. علیار راستگو سه شنبه شب با اشاره به وضعیت قرمز آذربایجان شرقی از نظر شیوع ویروس کرونا افزود: برای برون رفت از این وضعیت باید […]

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد: برای موفقیت در کنترل کرونا در استان نیازمند همراهی و هم افزایی بیشتر مردم هستیم.

علیار راستگو سه شنبه شب با اشاره به وضعیت قرمز آذربایجان شرقی از نظر شیوع ویروس کرونا افزود: برای برون رفت از این وضعیت باید همه برای تقویت حس مسوولیت پذیری اجتماعی بر محور رسانه ها بکوشند.

وی تاکید کرد: هر چند بخش چشمگیری از شهروندان عزیز دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند، اما غلبه بر بیماری کووید ۱۹ نیازمند مشارکت همه مردم در این مهم است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی در کنترل کرونا به این برمی گردد که برخی تصور می کنند تنها استفاده از ماسک از شیوع ویروس جلوگیری می کند، در حالی که تحقق این مهم نیازمند رعایت دقیق همه دستورالعمل های بهداشتی شامل زدن ماسک، شستن مرتب دست ها و دوری از حضور در اجتماعات است.

راستگو اضافه کرد: جزئیات اجرای دستور سراسری  رئیس جمهوری درباره مدیریت کرونا در آذربایجان شرقی نیز در روزهای آتی اعلام می شود.

به گزارش نهال امید، ۱۵ شهرستان آذربایجان شرقی از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

  • منبع خبر : ایرنا