کمّی نگری و آمارسازی، آفت کار فرهنگی است
کمّی نگری و آمارسازی، آفت کار فرهنگی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، آفت کار فرهنگی را کمّی‌نگری و آمارسازی عنوان کرد. سیدقاسم ناظمی در نشست با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، رشد و ارتقای این اداره کل را مرهون تلاش‌ها و زحمات نیروهای انسانی شاغل در مجموعه دانست که به عنوان بااهمیت‌ترین سرمایه سازمانی شناخته می‌شوند. وی، خدمت […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، آفت کار فرهنگی را کمّی‌نگری و آمارسازی عنوان کرد.

سیدقاسم ناظمی در نشست با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، رشد و ارتقای این اداره کل را مرهون تلاش‌ها و زحمات نیروهای انسانی شاغل در مجموعه دانست که به عنوان بااهمیت‌ترین سرمایه سازمانی شناخته می‌شوند.

وی، خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر را  از ویژگی‌های بارز مجموعه‌ی کارکنان این اداره کل دانست و اظهار کرد: یکی از وظایف درحوزه فرهنگ و هنر برای کمک به مراجعان، هدایت‌گری و تسهیل گری بوده و کار در این حوزه نیازمند توجه زیاد است.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خاطرنشان کرد: تعداد مراکز و صنوف فرهنگی و هنری تحت پوشش اداره کل وسیع و گسترده بوده و بخشی از اعتبار این اداره کل وابسته به این صنوف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه با کار مضاعف و تلاش بیشتر باید به تمام این حوزه‌های کاری توجه جدی کنیم، بر لزوم توسعه‌ی کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری و تحکیم زیرساخت‌های فرهنگی در استان تاکید کرد.

وی، قانون‌مداری و حرکت در چارچوب قانون  و اجتناب از سلیقه‌گرایی را از سیاست‌های راهبردی و ضرورت‌های کار فرهنگی دانست و گفت: سعی خواهیم کرد همواره در مسیر قانون حرکت کنیم و در جایی که قانون مشکلی داشته باشد درصدد طرح و رفع آن برخواهیم آمد.

وی گفت: با داشتن نقشه راه و برنامه راهبردی و همدلی هم در درون مجموعه‌ی اداره کل و هم همراهی اصحاب فرهنگ و هنر علی‌رغم محدودیت‌ها و منابع و امکانات موجود، خواهیم توانست فرهنگ و هنر آذربایجان را به شأنیت و جایگاه ذاتی خود برسانیم.

ناظمی، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان عالی‌ترین جلسه‌ی استان که با حضور مدیران ارشد استانی برگزار می‌شود، ظرفیت مناسبی است تا تصمیمات بزرگ و درخوری در حوزه‌ی فرهنگ توسط این شورا اتخاذ شود و باید از ظرفیت این شورا در راستای حل مشکلات فرهنگی استان بهره گیریم.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در این نشست همکاران حاضر به طرح مسائل و مشکلات موجود در حوزه فرهنگی و هنری استان پرداختند و دغدغه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در حیطه‌های مختلف اداری مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا