کشف کالای قاچاق در مراغه
کشف کالای قاچاق در مراغه

آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 300 میلیون ریالی البسه خارجی و دوربین مداربسته قاچاق خبر داد.

نهال امید/ آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۳۰۰ میلیون ریالی البسه خارجی و دوربین مداربسته قاچاق خبر داد.

سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور “مراغه – هشترود” به یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده، ۳۰۰ ثوب انواع البسه خارجی مستعمل تاناکورا و ۴۰ دستگاه دوربین مداربسته قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به این‌که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال بوده است، بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ الهوردیان از شهروندان خواست با ارائه اطلاعات خود در خصوص قاچاقچیان کالا به مرکز فوریت‌های پلیس۱۱۰، در حمایت و پشتیبانی از منابع ملی سهیم باشند.

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در سراب

فرمانده انتظامی سراب نیز از کشف ۴۰۰ میلیون ریالی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: در بازرسی خودروی توقیف شده لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون کشف شد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، سرهنگ رضا اصلانی‌فر با اشاره به این‌که در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف شده است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

  • منبع خبر : ایسنا