کشف کارگاه تولید روغن زیتون تقلبی در مراغه
کشف کارگاه تولید روغن زیتون تقلبی در مراغه

جانشین فرمانده انتظامی مراغه از کشف کارگاه تولید روغن زیتون تقلبی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تولید و فروش روغن زیتون تقلبی غیر مجاز با برند معتبر خارجی در یک واحد مسکونی یکی از محلات این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران […]

جانشین فرمانده انتظامی مراغه از کشف کارگاه تولید روغن زیتون تقلبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تولید و فروش روغن زیتون تقلبی غیر مجاز با برند معتبر خارجی در یک واحد مسکونی یکی از محلات این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع و با کار اطلاعاتی و فنی ضمن شناسایی واحد مسکونی متخلف، با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان معاونت دارو و غذای شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدام به بازرسی منزل کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از واحد مسکونی تعداد ۷۶۲۶ بطری روغن زیتون بسته بندی شده با مارک جعلی خارجی که محتوای آن‌ها روغن مایع سرخ کردنی تاریخ گذشته بود، کشف کردند که در این خصوص یک نفر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا