کشف بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر در بناب
کشف بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف بیش از پنج کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. سرهنگ سهراب شفقی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و کنترل محورهای مواصلاتی، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سه […]

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف بیش از پنج کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهراب شفقی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و کنترل محورهای مواصلاتی، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سه نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و در حین عبور از شهرستان با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و طی انجام دو عملیات که یکی از این عملیات‌ها با عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان چاراویماق مشترک بوده، آنان را دستگیر و در بازرسی از تریلی توقیف شده مقدار چهار کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آنها جاسازی شده بود، کشف کردند.

شفقی با بیان اینکه سه نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یک دستگاه کامیون تریلی و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ توقیف شد، تشریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا