کشف بیش از ۳ کیلو موادمخدر و دستگیری ۲۳ نفر در مراغه
کشف بیش از ۳ کیلو موادمخدر و دستگیری ۲۳ نفر در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف سه کیلو و ۳۷۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۳ نفر در این رابطه، خبر داد. سرهنگ رمضان الهوردیان، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به […]

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف سه کیلو و ۳۷۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۳ نفر در این رابطه، خبر داد.

سرهنگ رمضان الهوردیان، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد قرار گرفت.

وی افزود: با اطمینان از صحت موضوع و با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ماموران ۲۳ متهم را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در چند عملیات جداگانه موفق شدند متهمان را دستگیر و در بازرسی بدنی و منزل و خودروی آن‌ها مقدار سه کیلو و ۳۷۰ گرم امواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان این‌که در این رابطه چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان، وی همچنین، بر جدّیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر تاکید و از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی کرد.

وی در خاتمه از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  • منبع خبر : ایسنا