کسب ۲ کاپ کشوری توسط دختران آذربایجان‌شرقی
کسب ۲ کاپ کشوری توسط دختران آذربایجان‌شرقی

مسابقات آکواران و ترای اتلون قهرمانی کشور دختران آذربایجان‌شرقی ۲ کاپ کشوری در رده سنی جوانان و بزرگسالان کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری نهال خبر از تبریز، اولین دوره مسابقات آکواران (شنا، دو) قهرمانی کشور و مسابقات ترای‌اتلون‌ (شنا، دوچرخه ، دو) به‌صورت منقطع به میزبانی استان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس هیات ترای اتلون آذربایجان‌شرقی در خصوص این مسابقات گفت: در این مسابقات بیش از ۱۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در چهار رده سنی و در دوبخش انفرادی و تیمی در رشته آکواران و ۴۵ نفر در دو رده سنی در رشته ترای‌اتلون‌(انفرادی و تیمی) حضور داشتند.

رنجکش افزود: ورزشکاران در مسابقات آکواران پس از رکوردگیری شنا به‌صورت انفرادی در استخر در بخش دو همچنین در رشته ترای‌اتلون در بخش دوچرخه و دو به رقابت پرداختند، که در پایان این رقابت‌های جذاب و نفس‌گیر تیم دختران آذربایجان‌شرقی در رشته آکواران‌ (در رده سنی بزرگسالان) و در رشته ترای‌اتلون‌ (در رده سنی جوانان) به مقام سومی (کاپ تیمی) دست یافتند.

فرامرز رنجکش در پایان این مسابقات از مربیان دلسوز استان‌(خانم‌ها: مریم اسد‌زاده و شیما فرزانه) که‌ با وجود محدودیت‌های کرونایی در راستای آماده‌سازی تیم زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر نمود.

‌اسامی ورزشکاران رده سنی جوانان رشته ترای اتلون

یسنا محتشم

طناز سادات حسینی‌شریف

‌اسامی ورزشکاران رده سنی بزرگسالان رشته آکواران

نازلی حضوری

نگین حیدری

مائده حسین.پور

در این مسابقات تیم‌های خراسان‌رضوی، البرز، اصفهان و زنجان حائز رتبه‌ها و مقام‌های مختلف انفرادی و تیمی شدند.

لازم به ذکر است، تیم آذربایجان‌شرقی با ۱۲ ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس