کرونا عامل غیبت دروازه‌بان ملی پوش فوتسال ایران در فینال لیگ برتر
کرونا عامل غیبت دروازه‌بان ملی پوش فوتسال ایران در فینال لیگ برتر

غیبت یکباره علیرضا صمیمی دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال باعث ایجاد سئوالاتی در این زمینه شد.

به گزارش نهال امید، دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه گذشته بین دو تیم مس سونگون و گیتی پسند در اصفهان برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود مس به پایان رسید.

دقایقی قبل از شروع این مسابقه و همزمان با انتشار لیست بازیکنان دو تیم مشخص شد که علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش تیم مس در این مسابقه غایب است. خیلی ها دلیل این غیبت را مصدومیت صمیمی عنوان کردند در حالی که پیگیری ها حاکی از مسئله دیگری است.

صمیمی از جمله بازیکنانی بود که تست کرونایش طی هفته های گذشته «مثبت» شد و برای همین مدتی در قرنطینه به سر برد. این دروازه بان ملی پوش تا پشت سر گذاشتن این ویروس از تمرینات دور بود و نتوانست به آمادگی مدنظر برای دیدار فینال دست پیدا کند. علیرضا افضل سرمربی مس برای بازی رفت فینال به دروازه بان دوم تیم خود اعتماد کرد و او را درون دروازه گذاشت.

البته صمیمی در آخرین تست بازیکنان تیم مس که روز ۲۶ خرداد گرفته و جوابش روز ۲۹ خرداد برای سازمان لیگ فوتسال ارسال شد، مشکلی نداشت و پاسخ این تست از کرونایش منفی بود. به همین دلیل وی کاروان تیم مس را در سفر به اصفهان همراهی کرد و در کنار دیگر هم تیمی هایش حضور داشت.

اینطور که به نظر می رسد صمیمی برای بازی برگشت فینال مشکلی ندارد و احتمالا دروازه بان مس در دیدار برگشت خواهد بود.

دیدار برگشت فینال روز ۶ تیر به میزبانی مس در تبریز برگزار می شود. در صورت تساوی در دو دیدار رفت و برگشت، دیدار سوم به میزبانی کرمان به عنوان یک زمین بیطرف در تاریخ ۹ تیر برگزار می شود.

  • منبع خبر : مهر