کرونا با اجرای صحیح بسیج ملی، در کمترین زمان مدیریت خواهد شد
کرونا با اجرای صحیح بسیج ملی، در کمترین زمان مدیریت خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هدف از اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، قطع زنجیره انتقال بیماری است و در صورت اجرای صحیح آن، در کمترین زمان ممکن قادر به کنترل و مدیریت این بیماری خواهیم شد.

به گزارش نهال امید، علیار راستگو در ارتباط تصویری با فرمانداران استان، با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر کنترل ورودی استان‌ها و شهرها، اظهار کرد: فرمانداران با هماهنگی دستگاه‌های مسئول نسبت به کنترل ورود و خروج افراد از شهرها نظارت کنند و اجازه تردد به افراد مشکوک به بیماری را ندهند.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با همکاری مراکز سلامت و پایگاه‌های مقاومت بسیج، فرمانداران استان را به پشتیبانی جدی از این طرح فراخواند و گفت: از ظرفیت گروه‌های مرجع، تشکل‌های مردمی و معتمدان شهرستان‌ها در راستای آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی عمومی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا استفاده شود.

وی همچنین بر استمرار اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با شیوع ویروس کرونا بویژه ضدعفونی کردن مراکز عمومی و پرتردد و جلوگیری از ازدحام و تشکیل اجتماعات در شهرستان‌های استان تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، نظارت بر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی را نیز از جمله وظایف مهم فرمانداران در روزهای آتی ذکر کرد و افزود: در این زمینه نیازمند اقدامات منطقی و هماهنگ با مراجع استانی و ملی هستیم.

وی همچنین از فرمانداران استان خواست تا از مراکز خدمات‌رسان در ایام عید نوروز بازدید کرده و از تلاشگران عرصه خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کنند.

در این ارتباط تصویری، فرمانداران استان نیز به بیان آخرین وضعیت بیماری کرونا و اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری و مدیریت این بیماری در شهرستان‌های استان پرداختند.

روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی