کارآفرینی جانبازان نشانه وفاداری آنان به نظام است
کارآفرینی جانبازان نشانه وفاداری آنان به نظام است

 استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کارآفرینی ایثارگران و جانبازان گامی موثر در جهت تحقق شعار جهش تولید است، گفت: این روحیه تلاشگری نشان می‌دهد جانبازان در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید و سرمایه گذاری، منافع کشور را بر هر امر دیگری ترجیح داده و وفادار به نظامند. محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در دیدار با  […]

 استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کارآفرینی ایثارگران و جانبازان گامی موثر در جهت تحقق شعار جهش تولید است، گفت: این روحیه تلاشگری نشان می‌دهد جانبازان در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید و سرمایه گذاری، منافع کشور را بر هر امر دیگری ترجیح داده و وفادار به نظامند.

محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در دیدار با  تعدادی از جانبازان کارآفرین آذربایجان شرقی افزود: جامعه بزرگ ایثارگران و خانواده شهدا همانگونه که در دوران دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به دفاع از مرزهای میهن پرداختند، امروز نیز در جنگ تمام عیاری که استکبار علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته، در جبهه رونق تولید و اقتصاد مبارزه می کنند.

وی ادامه داد: جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا همواره حامی و پشتیبان نظام و مردم هستند و روحیه تلاشگری آنان در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید و سرمایه گذاری قابل تقدیر است.

پورمحمدی گفت: این عزیزان در راستای کاهش مشکلات معیشتی و افزایش توان رقابتی وارد عرصه شده اند و ما خود را ملکف می دانیم هر امکانی را که قانون گذار فراهم کرده است جهت تسهیل مسیر آنها در امر تولید فراهم ‌کنیم.

وی با تجلیل از مقام شامخ و والای جانبازان و نقش آنان در حفظ و صیانت از ارزش های اسلامی، افزود: احساس مسئولیت و ایثارگری در دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی بیانگر شاخص های ولایتمداری، وطن دوستی و حمایت از حق علیه باطل است.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: جانبازان با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ‏ناپذیر خود در عرصه‏ های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، امنیت، آسایش و سرافرازی را در کشور برقرار و تثبیت کردند.

وی تاکید کرد: آرامش و امنیت کشور مرهون از جان گذشتگی شهدا و ایثار جانبازانی است که در وقت حادثه از حساب سلامت و آسایش خود گذشته و ضامن آسایش ما شدند.

پورمحمدی با بیان اینکه مردم، صاحبان اصلی انقلاب هستند، اظهار کرد: پشتیبانی مردم از آرمان های ارزشمند انقلاب، همواره ادامه داشته و به ثمره این حمایت ارزشمند، روز به روز بر توانمندی‌ها و عزت ایران اسلامی افزوده می شود.

وی وحدت و همدلی را رمز اصلی نجات کشور از مشکلات مختلف برشمرد و گفت: امیدواریم با افزایش این روحیه در بخش‌های مختلف، شاهد مرتفع شدن تمامی مشکلات در جامعه باشیم.

 استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به محدودیت استخدام دولتی در کشور تصریح کرد: زمان پشت میز نشینی به پایان رسیده و باید بیشترین توان جامعه به سمت کارهای تولیدی و تیمی محور هدایت شود.

  • منبع خبر : ایرنا