پیش نشست علمی دومین همایش ملی “سیاست گذاری اجتماعی در ایران” برگزار می‌شود
پیش نشست علمی دومین همایش ملی “سیاست گذاری اجتماعی در ایران” برگزار می‌شود

پیش نشست علمی دومین همایش ملی "سیاست گذاری اجتماعی در ایران" با عنوان "آشنایی با سیاست‌ها و راهبردهای دفاتر تسهیلگری در کاهش آسیب‌های اجتماعی محلی" توسط پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی جهاددانشگاهی، فردا دوشنبه، ۲۷ دی ماه برگزار می‌شود.

این نشست با چهار محور تکنیک‌ها و روش‌های سیاست گذاری اجتماعی، سیاست‌ها، راهبردها، ساختار و اهداف راه اندازی دفاتر تسهیل گری در محلات حاشیه نشین، نقش مشارکت مناطق محلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات و نتایج تحقیقات و گزارش‌های فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های محلی در بستر مجازی برگزار خواهد شد.

علامه مندان به شرکت در این نشست می‌توانند به آدرس اینترنتی http://webinar.acecr.ac.ir  مراجعه کنند و با انتخاب اتاق جلسه « سیاست گذاری اجتماعی در ایران»، و وارد کردن نام و نام خانوادگی و رمز عبور acecr وارد نشست شوند.

این نشست ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، ۲۷ دی ماه برگزار شده و دکتر بدر شکوهی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، دکتر نجف قراچورلو، عضو هیات علمی و رییس پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و فائفه پورحمزه، مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محله خلیلی آباد تبریز به سخنرانی می‌پردازند.

هم‌چنین دکتر ابراهیم ایران نژاد، مدیرگروه جامعه شناسی توسعه پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز به عنوان مدیر نشست حاضر خواهد بود.

  • منبع خبر : ایسنا