پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف کرونایی در اهر
پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف کرونایی در اهر

فرماندار اهر از پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، خبر داد. رسول خدابخش در جمع مسئولان شهرستان اهر بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط اصناف و مغازه داران تاکید کرد و افزود: در صورت هرگونه عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف […]

فرماندار اهر از پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، خبر داد.

رسول خدابخش در جمع مسئولان شهرستان اهر بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط اصناف و مغازه داران تاکید کرد و افزود: در صورت هرگونه عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف و بازاریان با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت زرد کرونایی شهرستان اهر به شدت شکننده است، بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مکرر و صحیح از ماسک و عدم حضور در مکان‌های پرتردد، مراسمات عروسی و عزاداری و… تاکید کرد.

وی افزود: از ابتدای شروع بیماری کرونا در اهر، تاکنون حدود ۵۵۹٠ نفر از همشهریان به این بیماری مبتلا شدند که متاسفانه از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر فوت کرده‌اند.

فرماندار اهر ادامه داد: این آمارها نشان می‌دهد که باید مراقب سلامتی خود و اطرافیان باشیم و از عادی انگاری در خصوص وضعیت کرونایی این شهرستان جدا خودداری کنیم

وی گفت: در راستای پیشگیری از خطر ابتلا و گسترش بیماری کرونا در بین همشهریان، تمام آرامستان‌ها روز پنجشنبه مصادف با لیله الرغائب تعطیل خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت خطرناک و افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از حضور در مراسمات مختلف از جمله آرامستان‌ها، عروسی‌ها و… تاکید کرد.

محمد میرزاپور با هشدار به افزایش خطر ابتلا به کرونا، به ویژه کرونای جهش یافته انگلیسی در بین مردم، گفت: متاسفانه میزان استفاده از ماسک نسبت به ماه‌های قبل کاهش قابل توجهی داشته و برخی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار، اماکن عمومی، استخر، رستوران و… حضور دارند.

وی گفت: اصلی‌ترین نگرانی ما برای روزهای آتی حضور مردم در مراسمات لیله الرغائب، شلوغی بازار و پاساژها در نزدیکی ایام نوروز و… است که انتظار داریم همشهریان برای سلامتی خود و دیگران، خطر کرونا را جدی بگیرند و از تجمعات در مراکز پر ازدحام خودداری کنند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا