پزشکیان: تحول بدون عدالت بی‌تاثیر است
پزشکیان: تحول بدون عدالت بی‌تاثیر است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد هرگونه تحول در جامعه بدون رعایت موازین عدالت بی‌تاثیر خواهد بود.

به گزارش نهال امید،مسعود پزشکیان گفت: باید توجه داشت که تحول باید بر مبنای عدالت، اثربخش، کارآمدی و افزایش کیفیت در تمامی ارکان و عناصر کشور باشد تا موضوع عدالت به نفع مردم برقرار شود.

وی با اشاره به تاکید رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر موضوع تحول و کارآمدسازی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هر تغییر و تحولی شاید قابل اجرا باشد اما مصادیق تحول باید به طور روشن و شفاف مشخص شود.

پزشکیان اضافه کرد: تحول شاخص‌ هایی دارد که در شرایط مختلف قابل بحث و بررسی است و باید توجه کنیم که ایجاد تحول باید بر مبنای عدالت باشد چون در غیر این صورت آثار مثبت اجتماعی، روانی و اقتصادی برای آحاد مردم نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اصلاح ساختار یا هر اصلاحی در مجلس شورای اسلامی باید به نوعی رقم بخورد که کیفیت فعالیت ها افزایش یاقته و عدالت بیشتر و به نفع مردم در جریان باشد.

پزشکیان یادآور شد: در صورتی می ‌توان ادعا کرد تحول و تغییرات مثبت و اثر بخش در جامعه ایجاد شده است که هزینه‌ها کاهش و کیفیت خدمات افزایش یابد که در این صورت عادلانه عمل کرده ایم و راه به درستی طی شده است.

  • منبع خبر : ایرنا