پرونده تخلف پنچ دفتر پیشخوان در آذربایجان‌شرقی بررسی می‌شود
پرونده تخلف پنچ دفتر پیشخوان در آذربایجان‌شرقی بررسی می‌شود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تأکید بر لزوم رعایت تعرفه‌های مصوب دفاتر پیشخوان، گفت: نظارت‌های مستمر بر دفاتر خدمات پیشخوان بخش عمومی و دولتی انجام می‌شود و بر این اساس پنج پرونده تخلف دفاتر پیشخوان در استان تشکیل شده است.

به گزارش نهال امید، مقصود رضازاده با اشاره به بازرسی های سرزده از ۳۵ دفتر پیشخوان در سطح شهر  تبریز، اظهار کرد: پس از بررسی مدارک و مستندات دفاتر یاد شده، برای پنج واحد پرونده تخلفاتی گرانفروشی تشکیل و برای رسیدگی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت تعرفه های مصوب از سوی دفاتر خدمات پیشخوان بخش عمومی و دولتی از نظارت جدی بر عملکرد این واحدها به ویژه در شرایط فعلی خبر داد و افزود: شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گرانفروشی خدمات، شکایت های خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ یا اپلیکیشن آپ جهت رسیدگی، اطلاع رسانی کنند.

رضازاده گفت: متصدیان دفاتر پیشخوان، نسبت به رعایت دقیق تعرفه های مصوب دفاتر در امور مختلف خدماتی به ویژه ثبت نام در سامانه سجام و انجام احراز هویت بورس اهتمام داشته باشند.

در کلان شهر ۲ میلیون نفری تبریز حدود ۱۳۰ دفتر پیشخوان وجود دارد.

  • منبع خبر : ایرنا