پرورش سالانه ۷۰۰ تن مرغ زنده در مرغداری‌های کلیبر
پرورش سالانه ۷۰۰ تن مرغ زنده در مرغداری‌های کلیبر

فرماندار کلیبر بر ضرورت ایجاد و احداث کشتارگاه مستقل مرغ و طیور در این شهرستان تاکید کرد و گفت: سالانه ۷۰۰ تن مرغ زنده در مرغداری‌های این شهرستان پرورش می‌یابد. عدالت حاجی پور با اشاره به مشکلات و کمبود گوشت مرغ مصرفی در شهرستان کلیبر گفت: در راستای حل ریشه‌ای مشکل کمبود مرغ کشتار در […]

فرماندار کلیبر بر ضرورت ایجاد و احداث کشتارگاه مستقل مرغ و طیور در این شهرستان تاکید کرد و گفت: سالانه ۷۰۰ تن مرغ زنده در مرغداری‌های این شهرستان پرورش می‌یابد.

عدالت حاجی پور با اشاره به مشکلات و کمبود گوشت مرغ مصرفی در شهرستان کلیبر گفت: در راستای حل ریشه‌ای مشکل کمبود مرغ کشتار در این شهرستان، راه اندازی کشتارگاه مرغ ضروری بوده و در این خصوص جهاد کشاورزی و دامپزشکی باید اقدامات اساسی انجام دهند.

وی با اشاره به میزان تولید مرغ زنده در مرغداری‌های شهرستان، افزود: این مقدار تولید مرغ زنده بیشتر از مقدار مصرفی این شهرستان بوده و گاه نیز مرغ‌های زنده مرغداری‌ها به قیمت پایین به کشتارگاه‌های شهرهای مجاور فروخته و سود خوبی عاید آن‌ها می‌شود که انتظار داریم در مواقع بحرانی این چنینی، آنها از ما حمایت کنند.

حاجی پور ضمن انتقاد از دستور ممنوعیت عرضه‌ی مرغ سهمیه‌ای به شهرستان کلیبر، آن را غیر قانونی برشمرد و خواستار حل سریع این موضوع شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا