پرداخت بیش از ۳۰۰هزار فقره وام ازدواج از سوی بانک مهر ایران
پرداخت بیش از ۳۰۰هزار فقره وام ازدواج از سوی بانک مهر ایران

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، وام ازدواج یکی از شناخته شده‌ترین نوع تسهیلات قرض‌الحسنه است که در کشور ما از سوی شبکه بانکی پرداخت می‌شود.همه تسهیلات پرداختی‌ بانک مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور بر مبنای عقد قرض‌الحسنه است و این بانک سالانه بیش از ۲ میلیون ۳۰۰هزار فقره […]

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، وام ازدواج یکی از شناخته شده‌ترین نوع تسهیلات قرض‌الحسنه است که در کشور ما از سوی شبکه بانکی پرداخت می‌شود.
همه تسهیلات پرداختی‌ بانک مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور بر مبنای عقد قرض‌الحسنه است و این بانک سالانه بیش از ۲ میلیون ۳۰۰هزار فقره تسهیلات پرداخت می‌کند که در سطح شبکه بانکی عدد بی‌نظیری است. در عین حال بانک مهر ایران به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نیز توجه ویژه‌ای داشته و سعی کرده با پرداخت گسترده این نوع تسهیلات، از زوج‌های جوانی که به‌تازگی زندگی مشترکشان را آغاز کرده‌اند، حمایت کند.
از آغاز سال ۱۳۹۲ تا پایان ۱۳۹۹ بانک مهر ایران تعداد ۳۰۳هزار و ۴۹۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش بیش از ۳۲هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
همچنین گفتنی است این بانک فقط در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۴هزار ۶۸۰ فقره وام ازدواج به ارزش بیش از ۱۲هزار و ۸۲۶ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط تخصیص داده است.
امیدواریم بانک مهر ایران توانسته باشد به سهم خود در تسهیل ازدواج جوانان اقدامات مؤثری را در طول سال‌های گذشته انجام دهد.