پخش آئیین اختتامیه چهارمین سوگواره شعر فاطمی تبریز همزمان با سالروز شهادت ام‌الائمه(س)
پخش آئیین اختتامیه چهارمین سوگواره شعر فاطمی تبریز همزمان با سالروز شهادت ام‌الائمه(س)

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری سوگواره شعر فاطمی تبریز حسین باهر از برگزاری آئیین اختتامیه چهارمین دوره این سوگواره خبر داد.مدیر گروه آئینه گفت: با توجه به انتشار فراخوانی جهت دریافت آثار فاطمی این دوره و با اتمام روند داوری، اختتامیه چهارمین دوره سوگواره شعر فاطمی تبریز برگزار شد.باهر توضیح داد: با توجه به […]

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری سوگواره شعر فاطمی تبریز حسین باهر از برگزاری آئیین اختتامیه چهارمین دوره این سوگواره خبر داد.
مدیر گروه آئینه گفت: با توجه به انتشار فراخوانی جهت دریافت آثار فاطمی این دوره و با اتمام روند داوری، اختتامیه چهارمین دوره سوگواره شعر فاطمی تبریز برگزار شد.
باهر توضیح داد: با توجه به تاثیرگذاری ویژه‌ای که ادوار گذشته سوگواره داشت و توانسته‌بود نظر مخاطبان عمومی و اهالی فرهنگ مذهبی شهر را جلب کند، اغلب علاقمندان منتظر برگزاری چهارمین دوره بودند، اما وضعیت شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث شد که طبق نظر ستاد برگزاری سوگواره، مراسم اختتامیه به صورت محدود و با حضور جمعی از نامداران و چهره‌های فرهنگ و هنر مذهبی شهر تبریز برگزار شود.

دبیر اجرایی چهارمین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز افزود: روز ۱۸ دی ماه این مراسم با حضور مهمانانی از تهران، شاعران، مدیحه‌سرایان و مداحان خاندان عصمت و طهارت برگزار شد. این برنامه روز شنبه ۲۷ دی ماه و همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) از شبکه‌های مختلف مجازی از جمله اپلیکیشن روبیکا پخش خواهد شد.

باهر در پایان خاطرنشان کرد: نتایج داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه سوگواره نیز در این مراسم اعلام خواهد شد.

  • منبع خبر : نهال امید