وضعیت فعالیت ادارات و مدارس آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در هفته آتی
وضعیت فعالیت ادارات و مدارس آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در هفته آتی

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت فعالیت ادارات و مدارس استان در هفته آتی را تشریح کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است: بنا بر مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جزئیات […]

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت فعالیت ادارات و مدارس استان در هفته آتی را تشریح کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بنا بر مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جزئیات فعالیت کارکنان اداری و بخش‌های آموزشی و ستادی مدارس از روز شنبه ۱۵ آذرماه ۹۹ اعلام شده است.

در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ و بنا به مصوبه جلسه امروز ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا  و ابلاغیه امروز سازمان اداری و استخدامی کشور و هم‌چنین بخشنامه هفته گذشته معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و با توجه به بهبود ملموس وضعیت استان در این خصوص، جزئیات فعالیت ادارات و مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان در  وضعیت «زرد، نارنجی» به شرح ذیل اعلام می‌شود:

_در هر دو وضعیت زرد و نارنجی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس، آموزشگاه‌ها و … در مدارس شهری به صورت غیر حضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده آموزش‌ها را پیگیری می‌کنند.

_در شهرهای با هر دو وضعیت زرد و نارنجی، بخش‌های اداری و عوامل اجرایی مدارس تعطیل بوده و صرفا کارکنان حفاظت و تاسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری در محل کار خود حضور خواهند داشت.

_در شهرهای با وضعیت زرد، دو سوم یعنی ۷۵ درصد کارکنان ادارات منطقه در محل کار خود حضور خواهند یافت.
_در شهرهای با وضعیت نارنجی، یک دوم یعنی ۵۰ درصد کارکنان ادارات منطقه در محل کار خود حضور خواهند یافت.

_مدیران محترم مدارس مجری طرح ثبت نام آموزش مجازی و رایگان پیش دبستانی‌ها به صورت دورکاری پیگیر امور خواهند بود.

_مدیران و عوامل محترم اجرایی به‌ صورت دور کاری پیگیر اجرایی منظم برنامه‌های آموزشی و پرورشی بوده و ماموریت‌های محوله هم‌چون روزهای عادی به صورت ویژه رصد و انجام می‌شود.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا